آخرین عناوین

جمعه 30 خرداد 1393-12:1 کد خبر:329

انتقاد نماینده قائمشهر و سوادکوه در مجلس از اوقاف:

اداره اوقاف باید به مردم پاسخگو باشد/از اوقاف گله مندم

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: تخریب بیمارستان رازی قائمشهر با تعامل بین مسئولان شهرستانی و استانی حل شود.


به گزارش خزرخبر ،کمال علیپور در گفتگو با فارس با اشاره به اینکه بیمارستان رازی قائمشهر تنها بیمارستان علوم پزشکی در این شهرستان است، اظهار کرد: بیمارستان رازی قائمشهر بیمارستان دانشگاهی است که پزشکان با‌تجربه برای درمان و پرستاران برای گذران طرح در آن حضور دارند.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمارستان رازی قائمشهر در مرکزیت کریدور شمال – جنوب و شرق – غرب برای ارائه خدمات قرار دارد، افزود: مشکل به وجود آمده بین اوقاف و امور خیریه برای امامزاده یوسف‌رضا و بیمارستان رازی قائمشهر باید با تعامل بین مسئولان شهرستانی و استانی حل شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم قائمشهر در طول 70 سال اخیر از خدمات درمانی بیمارستان رازی و زیارتی امامزاده یوسف‌رضا استفاده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: از برخورد اداره اوقاف و امور خیریه درباره بیمارستان رازی که اجاره و یا تخلیه را مطرح کرده‌اند، گله‌مند هستم.

علیپور با انتقاد از اینکه مسئولان استانی و شهرستانی در طول سال‌های گذشته مسئله بیمارستان و امامزاده قائمشهر مدیریت نکردند گفت: مسئولان اوقاف باید به مردم درباره تخریب احتمالی بیمارستان رازی پاسخگو باشند.

عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی به برگزاری جلسه‌ای با حضور استاندار، فرماندار و مسئولان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و گفت: تعامل بین مسئولان و اخذ اجاره از بیمارستان رازی مانند اخذ اجاره از منازل اوقافی از پیشنهادات ارائه شده بود.

علیپور با بیان اینکه سرانه درمان و گنجایش بیمارستان شهرستان قائمشهر پایین است، گفت: 75 میلیارد تومان برای بیمارستان رازی قائمشهر اعتبار گرفتیم که مبلغ 32 میلیارد تومان آن امسال اختصاص می‌یابد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :