آخرین عناوین

جمعه 30 خرداد 1393-18:38 کد خبر:332

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

معاون عمرانی استاندار مسئول پیگیری امور جاده گهرباران شد

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث مرگبار جاده گهرباران و مرگ شش نفر در هفته‌های گذشته از حساسیت ویژه استاندار و ابلاغ ماموریت به معاونت عمرانی استانداری برای پیگیری امور جاده گهرباران خبر داد.


به گزارش خزرخبر،محمد دامادی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بازدید اخیر خود از محور جوادالائمه در میاندورود یکی از مشکلات موجود در فرودگاه دشت‎ناز را خطای دید خلبان ناشی از امتداد جاده جوادالائمه دانست.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساخته شدن قسمت پایانی این جاده در امتداد باند فرودگاه موجب خطای دید خلبان است، افزود: تمهیدات لازم برای رفع این نقیصه در بازدیدی که به همراه استاندار مازندران، رئیس هواپیمایی و همچنین فرماندار میاندورود داشتیم، اندیشیده شده است.

وی گفت: در مذاکرات انجام شده مقرر شد 50 درصد هزینه توسط استانداری مازندران و بقیه از طرف رئیس سازمان هواپیمایی تامین شود.

دامادی به منازل و زمین‌های واقع در اطراف فرودگاه، همچنین بلاتکلیفی مردم برای ساخت یا فروش املاک اشاره کرد و افزود: مردم نباید به دلایل مختلف مانند نبود اعتبار دچار سردرگمی شوند.

این عضو خانه ملت در مورد ضرورت بالا بردن رتبه و امکانات فرودگاه تصریح کرد: با این اقدامات می‌توانیم کریدور شمال جنوب را ایجاد کرده و کشورهای عربی را به این منطقه وارد کنیم.

وی ایجاد تحول در اقتصاد منطقه را پیامد اجرای طرح‌های توسعه‌ای و زیربنایی در فرودگاه دشت‌ناز عنوان کرد و ادامه داد: طرح ایجاد ترمینال مخصوص بار نیز مطرح است که می‎تواند برای جابه‌جایی بارها از این فرودگاه در شمال کشور موثر باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به معضلات و خطرات جاده گهرباران اشاره کرد و افزود: با اقداماتی که در زمان وزارت گذشته انجام دادم توانستم سه میلیارد تومان را به این محور اختصاص دهم که بیشتر آن اعتبار در این منطقه هزینه شد.

دامادی اضافه کرد: مقدار اندکی از این اعتبار باقی مانده است که تاکید می‎کنم باید در این منطقه هزینه شود.

وی با بیان اینکه این اعتبار با عنوان جاده بندر جذب شده بود و برخی گروه‌ها از شهرستان‌های دیگر مانند نکا برای دریافت آن وارد عمل شده بودند، تاکید کرد: قبلاً نیز به فرماندار میاندورود اعلام کرده‌ام که این اعتبار باید تا آخر در این منطقه محروم هزینه شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتی یک کیلو از این آسفالت نباید در جای دیگری استفاده شود.

این مسئول با اشاره به حوادث مرگبار جاده گهرباران و مرگ 6 نفر در هفته‌های گذشته در حوادث ترافیکی آن از حساسیت ویژه استاندار و ابلاغ ماموریت به معاونت عمرانی استانداری برای پیگیری امور جاده گهرباران خبر داد.

دامادی با اشاره به تخریب بخشی از آسفالت تازه انجام شده در این محور با گذشت تنها چند ماه از ساخت آن خاطرنشان کرد: به عنوان یک نماینده قطعاً نمی‎توانم کار اجرایی انجام دهم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسئولان در دستگاه‌های اجرایی موظف به انجام کارها به صورت کیفی هستند.

وی در پایان از پیگیری کیفیت آسفالت انجام شده از مسئولان مرتبط خبر داد و گفت: این جزو تعهدات مجریان و مسئولان اجرایی است و قطعاً تذکرات لازم به آنها داده خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :