آخرین عناوین

شنبه 22 آبان 1395-16:22 کد خبر:33678

تجمع اینبار از نوع ورزشی!!

تجمع بازیکنان تیم فوتبال نساجی مقابل استانداری مازندران / عکس

بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نساجی با تجمع در مقابل استانداری مازندران اعتراض خود را نسبت به شرایط موجود این تیم اعلام کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل ساختمان استانداری مازندران تجمع کردند تا شاید ربیع فلاح استاندار مازندران بتواند این تیم را از شرایط بحرانی خارج کند.

بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نساجی این شهرستان با تجمع در مقابل استانداری مازندران اعتراض خود را نسبت به شرایط موجود این تیم اعلام کردند.

بازیکنان بحران مالی و پیگیری نکردن مسئولان برای رفع مشکلات تیم را از جمله دلایل این اعتراض اعلام کردند.

مالک این باشگاه مدتی است به دلایل شخصی ساز جدایی از تیم را کوک کرده و زمزمه‌هایی مبنی بر واگذاری باشگاه به فرد دیگری شنیده شد که تا به این لحظه اتفاق خاصی رخ نداد و تیم نساجی همچنان بلاتکلیف و با کوهی از مشکلات مالی مانده است.

کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نساجی که از صبر کردن و شنیدن خبرهای بدون منبع خسته شدند، امروز به استانداری رفتند تا شاید ربیع فلاح استاندار مازندران بتواند گره‌گشایی کند و تیم را به شرایط عادی برگرداند.

نکته قابل تأمل این است که مدیرعامل باشگاه نساجی در شرایط بحرانی کنونی در کنار تیم حضور ندارد و به سفر رفته است.

تیم فوتبال نساجی مازندران در آخرین دیدار خود در لیگ آزادگان تیم فوتبال بادران تهران را با نتیجه یک بر صفر شکست داده است.

وعده معاون سیاسی استاندار به قرمزها

علیرضا یونسی در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نساجی و به نیابت از استاندار مازندران حاضر شد و با بیان اینکه تیم فوتبال نساجی مازندران یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های کشور و استان است، اظهار کرد: ما با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور و استان از این تیم به‌صورت همه‌جانبه از کادر فنی و تیم نساجی حمایت می‌کنیم.

وی افزود: ما جوان‌مردانی می‌خواهیم که با همه توان از حیثیت ورزش مازندران دفاع کنند و در تلاش هستیم تا مشکلات باشگاه را برطرف کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران خطاب به بازیکنان نساجی تصریح کرد: شما باید پستی و بلندی‌های این عرصه را طی کنید تا برای خود و شهرتان افتخار به‌دست آورید و تاریخ‌سازی کنید.

یونسی با بیان اینکه نساجی فقط به شهرستان قائم‌شهر تعلق ندارد و چشم تمام مازندرانی‌ها به این تیم است، اضافه کرد: امیدواریم با برطرف شدن مشکلات این تیم خوش‌سابقه به لیگ برتر صعود کند.

وی با اشاره به قیام امام حسین (ع) افزود: ایشان به خاطر جوان‌مردی، حق‌جویی و آزادگی تاریخ‌ساز شدند و پس از 1400 سال هنوز در قلوب بیچارگان ماندگار هستند و دلیل این ماندگاری صبر و استقامت در برابر مشکلات است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در پایان گفت: این تیم محبوب و قدیمی هواداران زیادی در سراسر استان و حتی کشور دارد و ما همه تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا مشکلات باشگاه را از سر راه برداریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :