آخرین عناوین

دوشنبه 24 آبان 1395-8:47 کد خبر:33691

رئیس اداره میراث فرهنگی ساری خبر داد:

چشمه سورت در آستانه واگذاری

رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری ساری از واگذاری منطقه گردشگری چشمه باداب سورت خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، رضا مهدیان با اشاره به اینکه اراضی چشمه باداب سورت از املاک دولتی محسوب می‌شود و در اختیار منابع‌ طبیعی است، تصریح کرد: بهره ‌برداری و ساخت ‌و‌ساز و تغییر و تحول در آن منوط به اخذ اجازه تصرف و انعقاد قرارداد با منابع‌ طبیعی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ساری با اشاره به اینکه شهرداری‌ها بهتر از هر کسی باید در جریان باشند که بدون اذن از مالک نمی‌توان یک چوب در جایی کاشت، افزود: در بخش ساماندهی چشمه باداب سورت قدم‌های مهمی چه در گذشته و به‌ ویژه در یک سال اخیر توسط نمایندگان مجلس، مسئولان استانی و شهرستانی برداشته شد.

وی با بیان اینکه عملیات فنس‌کشی 74 هکتار چشمه توسط میراث فرهنگی انجام شده است، یادآور شد: چانه‌ زنی‌های جدی درباره جذب اعتبار لازم در ارتباط با چشمه باداب سورت صورت گرفته است.

مهدیان با اشاره به برگزاری جلسه مهم درباره این منطقه گردشگری در استانداری مازندران با حضور سرمایه‌ گذاران، تصریح کرد: منطقه گردشگری چشمه باداب سورت در آستانه واگذاری و فراهم آوردن شرایط و امکانات رفاهی در شأن مردم منطقه و مسافران و گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است.

وی با اعلام اینکه به‌ زودی با پیگیری‌های اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران و فرمانداری ساری شاهد شروع عملیات ساماندهی این اثر بی‌نظیر هستیم، گفت: دغدغه جدی مسئولان در حوزه گردشگری از مرکز استان فراتر رفته و با پیشنهاد و آغاز طرح عظیم کرانه و کویر بین دو استان مازندران و سمنان نشان از مطالعه به‌ روز و فراگیر بودن آن است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :