آخرین عناوین

سه شنبه 25 آبان 1395-11:6 کد خبر:33711

مدیر کل پزشکی قانونی استان خبر داد:

مصدومیت541 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار طی هفت ماهه سالجاری

مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: طی هفت ماهه  سالجاری 541 نفرمصدوم در حوادث مربوط به کاربه مراکز پزشکی قانونی مازندران مراجعه کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان،مدیر کل پزشکی قانونی اعلام کرد: طی هفت ماهه  سالجاری 541 نفرمصدوم در حوادث مربوط به کاربه مراکز پزشکی قانونی مازندران مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشت.

براساس این گزارش، علی عباسی با اشاره به اینکه از این تعداد 512 نفر و ما بقی زن هستند افزود :مرداد با 100 ، مهر و تیر ماه هر کدام با 93 بیشترین و فروردین با 48 نفر کمترین موارد مصدومیت با حوادث کار در آن به ثبت رسید.

فوت تعداد 50 نفر ناشی از حادثه کار

بر اساس این گزارش تعداد 50 نفر(همگی مرد) طی هفت ماهه سالجاری در اثر حادثه کار در استان مازندران جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 14(چهارده)درصد کاهش داشت.

در این مدت شهرهای آمل با 11 ، بابل با 7 مورد شهرهایی هستند که بیشترین آمار تلفات حوادث کار را داشتند.

مطابق آمارهای موجود در حوادث کارهفت ماهه امسال، سقوط از بلندی با تعداد 26 نفر بیشترین علت مرگ در حوادث کار را به خود اختصاص می دهد، پس از آن،برق گرفتگی با 16 مورد ،اصابت جسم سخت با 7 و سایر موارد با یک، بیشترین دلایل مرگ در حوادث کار را در برمی گیرند.

گفتنی است بر پایه گزارش سازمان پزشکی قانونی، آمار تلفات فوتی ناشی از حوادث کار در سال گذشته (نود و چهار) 97بوده است که این رقم در مقایسه با سال (93) رشد 16.9 داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :