آخرین عناوین

سه شنبه 25 آبان 1395-11:53 کد خبر:33713

پایگاه خبری پلیس خبر داد:

برگزیده اخبار ناجای مازندران در یک نگاه

کشف کالای قاچاق به ارزش 60 میلیون ریال /کشف 4 کیلو گرم تریاک از منزلی /دستگیری سارق داخل خودرو با 20 فقره سرقت /کشف 20 هزار لیتر مایع سفیدکننده تقلبی /کشف یک میلیارد ریال کالاي قاچاق در سوادکوه


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل پايگاه خبري پليس ،مهمترین اخبار ناجای مازندران به شرح ذیل می باشد:

کشف یک میلیارد ریال کالاي قاچاق در سوادکوه

فرمانده انتظامی استان مازندران از توقیف دو دستگاه کامیونت حامل کالای قاچاق، به ارزش یک میلیارد ریال در محور شهرستان سوادکوه خبر داد .

سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر افزود: در راستای طرح برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان سوادکوه، حین انجام ماموریت و کنترل مبادی ورودی و خروجی استان، در این محور موفق شدند، دو دستگاه کامیونت ایسوزو حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودورها موفق شدند، مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل مواد غذایی و خوراکی، شکلات، نسکافه، وسایل و لوازم آرایشی، انواع لوازم پزشکی، لاستیک خودرو، لوازم ورزشي با مارک هاي مختلف خارجی کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران ، ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در این عملیات پلیسی را یک میلیارد ریال اعلام کرد وافزود: در این ارتباط دومتهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

میرفیضی با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاق کالا، گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، پلیس با هرگونه عوامل ناامنی که موجب ضربه به اقتصاد کشور شود، برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

محدوديت ترافيکي در محورهای مواصلاتی مازندران

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران ، از اعمال محدودیت های ترافیکی در محور های مواصلاتی استان از ظهر فردا (چهارشنبه) 26 آبان ماه تا ساعت 6 صبح روز (دوشنبه) اول آذرماه خبر داد.

محمدرضا خسرویان افزود: تردد موتورسيکلت از ساعت 12 ظهر فردا چهارشنبه 26 آبان ماه تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه اول آذرماه  از محور کندوان (چالوس- کرج) هراز، فيروزکوه  و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتور سيكلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: تردد انواع تريلر، کاميون و کاميونت از محور کرج – چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز چهارشنبه 26 آبان ماه از "مرزن آباد" به سمت "کرج" ممنوع است و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا ساعت 23 روز چهارشنبه از كرج به سمت مرزن آباد به صورت يك طرفه خواهد بود .

وی یادآور شد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز يک شنبه 30 آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت17 تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه خواهد بود.

خسرویان، خاطر نشان کرد: تردد کليه تريلرها  از محور هراز ممنوع است و تردد كليه كاميون ها ، کاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت8 صبح تا ساعت 22 شب روزهاي چهار شنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه و يکشنبه 28 آبان ماه تا 30 آبان ماه از" تهران به آمل" و بالعکس ممنوع است .

سرپرست پلیس راه مازندران،اظهار داشت: تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز يکشنبه30 آبان ماه از "رودهن" به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 23 همان روز از" آب اسک " به سمت تهران به صورت يک طرفه انجام خواهد شد .

وی افزود: تردد كليه تريلرها به استثناي حامل موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روزهاي چهارشنبه، جمعه و يکشنبه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است،مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با خط امين 2182934 بطور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راههاي استان است.

کشف 20 هزار لیتر مایع سفیدکننده تقلبی در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، از انهدام کارگاه تولید مایع سفید کننده تقلبی و کشف بیش از 20 هزار لیتر مایع سفید کننده تقلبی در این ارتباط خبر داد .

سید محسن جعفری افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در محور" کیاکلا "در امر تهیه و توزیع مایع سفیدکننده تقلبی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با هماهنگی قضائی در بازرسی از این واحد تولیدی که به صورت غیرقانونی در حال فعالیت بود دریافتند، فردی به نام"م- ب" بدون اخذ مجوز قانونی  به تولید مایع سفید کننده با برندی خاص اقدام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: ماموران با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غذا  و داروی دانشگاه علوم پزشکی بابل، در بازرسی از این کارگاه موفق شدند بیش از 20 هزار لیتر مایع سفید کننده تقلبی را که در ظرف های چهار لیتری و یک لیتری و بشکه های 220 لیتری آماده مصرف بود را کشف کنند.

جعفری، اظهار داشت: با تایید غیر مجاز بودن کارگاه مذکور از سوی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و با هماهنگی های لازم این کارگاه تعطیل و پرونده برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح تحویل شد .

دستگیری سارق داخل خودرو با 20 فقره سرقت در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، از شناسایی و دستگیری سارق داخل خودرو با 20 فقره سرقت خبر داد .

عزیزالله قربانی گفت: در پي وقوع چندین سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، رد یک سارق حرفه ای داخل خودرو به نام " س – ص" را شناسایی کردند و این فرد را مورد تعقیب ومراقبت قرار دادند .

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، خاطر نشان كرد: ماموران با هماهنگی قضائی پس از شناسایی مخفیگاه این فرد، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قراردادند.

 قربانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 20 فقره سرقت داخل خودرو اقرار کرد و پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحویل مرجع قضائي و با قرار صادره روانه زندان شد .

 وی با بیان اینکه متهم به سرقت، معتاد به مواد مخدر شيشه است، تصریح کرد: ریشه اغلب جرائم در اعتیاد به موادمخدر است.

قربانی ضعف آگاهي را مهم‌ ترين عامل بروز جرايم و آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه برشمرد و افزود: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس 110 اعلام دارند.

کشف 4 کیلو گرم تریاک از منزلی در گلوگاه

فرمانده انتظامی شهرستان " گلوگاه "، از شناسایی و دستگیری عامل افیونی و کشف بیش از چهار کیلوگرم تریاک از منزلش خبر داد.

محمدپور خلیلی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، با شناسایی متهم و محل فعالیت این فرد سرانجام در ساعت 13 روز گذشته با هماهنگی قضائی منزل این فرد را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از منزل متهم موفق شدند، بیش از چهارکیلو و405 گرم تریاک را کشف کنند،متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد .

کشف کالای قاچاق به ارزش 60 میلیون ریال در کلاردشت

سرپرست انتظامی شهرستان کلاردشت، از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 60 میلیون ریال خبر داد.

قاسم عزیزی افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ، ماموران پلیس اگاهی این فرماندهی با شناسایی انبار دپوی کالای قاچاق در منطقه، اقدامات اطلاعاتی و فنی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران با شناسایی این انبار ها و هماهنگی قضائی موفق شدند، 750 کیلو گرم برنج خارجی قاچاق را به همراه مقادیر زیادی آب میوه ، سیگار و مواد غذایی قاچاق جمعاً به ارزش 60 میلیون ریال کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به اینکه در این ارتباط چند متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

عزیزی با اشاره به اهداف این طرح، گفت: حمایت از تولید داخلی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از اهداف طرح مبارزه با قاچاق کالا است.

دستگيري سارق منزل در ساري

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، از شناسايي و دستگيري سارق منزل در حين سرقت خبر داد.

زيدالله کاظمي فرمانده انتظامي شهرستان ساري افزود: در پي تماس تلفني احدي از شهروندان با سامانه  110  مبني بر حضور سارق در منزل يکي از همسايگان مجاور در محدوده خيابان امام حسين (ع)بلافاصله ماموران کلانتري 13 به محل اعزام شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، افزود : سارق پس از حضور ماموران با خودروي پرايد خود اقدام به فرار کرده بود که طي عمليات پليسي، خودرو متوقف و متهم دستگير شد.

کاظمي، افزود:متهم در تحقيقات وبازجويي هاي فني پليس، به 3 فقره سرقت از منازل مسکوني در دو ماهه گذشته اعتراف کرد.

فرماندهي انتظامي ساري ضمن تقدير و قدرداني از همکاري مردم با نيروي انتظامي از شهروندان خواست : با برقراري تماس با مرکز فوريتهاي 110 و ارائه اخبار و اطلاعات درست و به موقع ،پليس را در انجام ماموريتهاي محوله ياري کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :