آخرین عناوین

چهارشنبه 26 آبان 1395-9:49 کد خبر:33723

رئیس شورای شهر کیاسر بیان کرد:

وضعیت نامناسب درمانی و بهداشتی کیاسر

رئیس شورای شهر کیاسر گفت: شهر کیاسر که در مسیر تردد هفت استان قرار دارد ولی وضعیت درمانی و بهداشتی آن مناسب نیست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، روح‌الله یوسفی کیاسری اظهار داشت: با توجه به شروع فصل سرما در منطقه چهاردانگه مردم منطقه با کمبود گاز مایع روبه‌رو هستند که امیدواریم مشکل مردم منطقه در تامین سوخت مصرفی برطرف شود.

وی زباله را مشکل جدی مردم منطقه و شهر کیاسر عنوان کرد و گفت: بزرگترین مشکل ما زباله ساری است که دفن آن در بالادست منطقه چهاردانگه انجام می‌شود و کسی هم به فکر برطرف کردن این معضل نیست.

رئیس شورای شهر کیاسر با بیان اینکه نام گردشگر برای شهر ما است ولی هیچ‌گونه درآمدی برای شهر کیاسر ایجاد نشده است افزود: اگر زیرساخت‌های گردشگری در منطقه ایجاد شود می‌توان درآمد پایدار برای منطقه و شهر کیاسر ایجاد کرد.

یوسفی کیاسری با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای آرامش را از مردم گرفته است تصریح کرد: با حدف پیچ‌های تند و حادثه‌خیز می‌توان بخشی از معضل جاده ساری به تاکام را برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه با کمبود آب کشاورزی در منطقه روبه‌رو هستیم افزود: اگر زمین‌های کشاورزی منطقه تسطیح و نوسازی نشوند کشاورزان ما با کمبود آب روبه‌رو خواهند شد و پیش‌بینی می‌شود کشت آبی به دیم تغییر الگو کشت شود.

عضو شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به اینکه مشکل خط اینترنت در شهر کیاسر وجود دارد گفت: متاسفانه آنتن‌دهی اینترنت در منطقه کند بوده و باید این مشکل در منطقه برطرف شود چرا که اینترنت از نیازهای اساسی زندگی مردم است.

یوسفی با بیان اینکه وضعیت 10 تختخوابی درمان بستر شهر کیاسر مطلوب نیست افزود: یک داروخانه در شهر کیاسر وجود دارد و آن هم به صورت شبانه‌روزی نبوده و مردم باید برای تامین دارو به شهرهای مجاور سفر کنند.

وی با اشاره به وجود مشکل در مسیر فنی‌حرفه‌ای شهر کیاسر افزود: چرا اداره کل فنی و حرفه‌ای استان نسبت به برطرف کردن مشکل آن اداره با شخص را حل نمی‌کند تا شهرداری نسبت به بازگشایی این مسیر اقدام کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :