آخرین عناوین

چهارشنبه 3 آذر 1395-21:1 کد خبر:34803

رئیس هلال احمر نوشهر اعلام کرد:

نجات بانوی باردار کجوری از برف و کولاک

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر از نجات بانوی باردار کجوری از برف و کولاک و انتقال به بیمارستان نوشهر خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازفارس،امیرحسین عسگرزاده در شهرستان نوشهر با اشاره به حضور مستمر نیروهای پایگاه امداد و نجات هلال احمر بخش کجور در محورهای مواصلاتی بخش کجور، اظهار کرد: 2 تیم پشتیبانی نیز از هلال احمر نوشهر در شب گذشته برای پوشش حداکثری خدمات و امداد جاده‌ای به بخش کجور اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای پایگاه امداد و نجات هلال احمر بخش کجور در ادامه فعالیت‌های خود در برف و بوران، یک بانوی باردار را از روستای «فیروزکلا» به نوشهر منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر تصریح کرد:با وجود مسدود بودن جاده دسترسی به روستای «فیروزکلا» در بخش کجور، نیروهای امدادی خود را به این روستا و منزل بانوی باردار رسانده و پس از طی مسافت 100 کیلومتر به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر رساندند.

این مسئول بیان کرد: با وجود شدت بارش برف در بخش کجور، نیروهای امداد و نجات در محورهای مهم و مواصلاتی بخش کوهستانی کجور به صورت شبانه‌روزی حضور دارند و به خودروهای عبوری گرفتار در خدمات‌رسانی می‌کنند.

عسگرزاده گفت: شماره تماس رایگان 112 به طور شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی به مردم است تا بتوانند از خدمات جمعیت هلال احمر در سریع‌ترین زمان ممکن برخوردار شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :