آخرین عناوین

چهارشنبه 3 آذر 1395-21:2 کد خبر:34804

به علت بارش برف رخ داد:

قطعی آب و برق چندین روستای بخش مرکزی محمودآباد

فرماندار محمودآباد گفت: آب و برق چندین روستای بخش مرکزی این شهرستان به علت بارش برف قطع شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، یحیی یوسف‌پور در شهرستان محمودآباد، اظهار کرد: از صبح امروز برف در محمودآباد شروع به باریدن گرفت و با هوشیاری عوامل راهداری تمام راه‌های مواصلاتی این شهرستان و روستاها باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

وی تصریح کرد: شدت بارش برف سبب قطع برق در 13 روستای بخش مرکزی شده که با تلاش شرکت توزیع نیروی برق تا پیش‌ازظهر برق سه روستا وصل شده و سایر روستاها نیز تا عصر امروز برقشان وصل می‌شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران محمودآباد افزود: کاهش شدید دما و بارش بیش از هفت سانتیمتر برف سبب تعطیلی مدارس این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی شد که این تعطیلی به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه‌ای برای دانش‌آموزان بوده است.

این مسئول از آماده ‌باش تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان در محمودآباد خبر داد و ادامه داد: از نخستین ساعت بارش برف در محمودآباد به تمام دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران اعلام آماده‌ باش شده و تا پایان ساعت بارش برف دستگاه‌ها موظف به حضور و امدادرسانی به مناطق نیازمند هستند.

یوسف‌پور با اشاره به قطع برق در روستاهای بخش مرکزی به علت بارش برف، گفت: به علت قطع برق آب آشامیدنی هشت روستای بخش مرکزی قطع است که تمام اهتمام دستگاه‌های متولی بر این است که هر چه سریع‌تر برق چاه‌ها وصل شده و این چاه‌ها به مدار توزیع بازگردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :