آخرین عناوین

چهارشنبه 3 آذر 1395-21:29 کد خبر:34806

انتقاد قائم مقام باشگاه نساجی:

کسانی که از نساجی به جایی رسیده‌اند کجا هستند؟/ کمک استانداری مسکن بدموقعی بود

قائم مقام نساجی گفت: هفته گذشته با رفتن به استانداری خودمان را عقب انداختیم، زیرا با یک مسکن بدموقع درد تمام بدن تیم را فرا گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، عبدالحمید رمضانی، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه اوضاع نساجی اصلاً خوب نیست، اظهار کرد: متأسفانه روز گذشته با حرکت بچه‌گانه برخی از بازیکنان که البته حق هم دارند مجبور شدیم تیم نصف و نیمه‌ای را راهی اراک کنیم و در واقع این پیشنهاد من بود که با بازیکنان جوان در این مسابقه حضور پیدا کنیم و آقای فکری هم پذیرفتند.

* انتظار نداشتم که ما را تنها بگذارند

وی افزود: در تهران وحید مهدی‌خانی و سهیل رحمانی هم به ما اضافه شدند و شب گذشته هم مقداد قباخلو و پیمان میری خودشان را به ما رساندند، البته میلاد احمدی هم شب گذشته به سمت اراک حرکت کرد که گویا مسدود بودن جاده‌ها به دلیل بارش برف مانع حضورش در اراک شد.

قائم مقام باشگاه نساجی با بیان اینکه واقعاً از بازیکنان انتظار نداشتم که ما را تنها بگذارند، ادامه داد: رفاقت چند پیچ دارد که برخی بازیکنان با وجود 13 هفته همراهی نساجی در پیچ آخر کم آوردند و روز گذشته در جلسه باشگاه به بازیکنان گفتم که مدیرعامل حالا به هر دلیلی استعفا داده و تیم در شرایط بدی قرار دارد دست‌کم در این مسابقه ما را همراهی کنند، حتی شرایطی برایشان گذاشتم تا به عنوان متمم در قراردادشان گنجانده شود که اگر تا نیم فصل مشکلات حل نشد بتوانند از تیم جدا شوند ولی قبول نکردند.

* همه در خواب زمستانی فرو رفته‌اند

رمضانی در مورد همراهی نکردن برخی از بازیکنان با تیم گفت: بالاخره همین بازیکنان با جیب خالی و بدون دریافتی سیزده هفته کار را پیش بردند و اینکه به یک‌باره تمرینات را تعطیل می‌کنند حتماً باید ریشه‌یابی شده و مشخص شود آیا عامل سومی در اعتصاب آنها دخیل بوده یا نه؟ و یا آیا از سوی کسی تحریک شده‌اند یا خیر؟ شاید هم کارد به استخوان‌شان رسیده باشد ولی کاش در همان هفته‌های ابتدایی اعتصاب‌شان را ادامه می‌دادند تا بلکه مسؤولان و پرهام و ... به هوش بیایند چرا که همه در خواب زمستانی فرو رفته‌اند.

قائم مقام نساجی با بیان اینکه رفتن به استانداری اشتباه بود، افزود: هفته گذشته با رفتن به استانداری خودمان را عقب انداختیم زیرا با یک مسکن بدموقع درد تمام بدن تیم را فرا گرفت، کاش جای این حرف‌ها استاندار در چند هفته گذشته سری به تمرینات نساجی می‌زد تا مشکلات را لمس کند یا دست‌کم پولی که گفته بودند تا آخر هفته به تیم تزریق می شود، داده می‌شد، بابت همین 50 میلیون هم تشکر می‌کنم ولی یک‌میلیون و 500 برای بازیکنانی که 13 هفته پول نگرفته چیزی نیست و حتی به منزل هم نمی‌رسد.

* با تماس با هواداران هزینه سفر را فراهم کردیم

وی ادامه داد: برای رفتن به اراک با مشکل مالی مواجه بودیم و سرپرست تیم با تماس با هواداران هزینه سفر را فراهم کرد، از همه کسانی که کمک کردند تا تیم اعزام شود سپاسگزارم ولی با این شرایط نهایتاً تا نیم فصل می‌توانیم به حیات خود ادامه دهیم و نمی‌دانم برای بازی با فولاد یزد باید چکار کنیم.

رمضانی با بیان اینکه از آقای پرهام و تمام کسانی که دل‌شان برای نساجی می‌سوزد تقاضا می‌کنم پیش‌قدم شوند، تصریح کرد: من فکر می‌کنم آقای پرهام دلش می‌سوزد که هشت سال اینجا هزینه کرده است، حالا چه شده که کار را رها کرده باید بررسی و دلیلش اعلام شود، همانطور که از بازیکنان انتظار داریم در پیچ رفاقت کم نیاورند از پرهام و مسؤولین هم چنین انتظاری داریم.

* شاید من و فکری هم انصراف دهیم

قائم مقام باشگاه نساجی در مورد قولی که در استانداری مبنی بر دولتی شدن نساجی داده‌اند، گفت: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران چنین حرفی زده بود ولی من همانجا به بغل دستی‌ام گفتم که تنها به دلیل اینکه وی مسئول امنیتی استان است سکوت کرده و به حرف‌هایش گوش می‌دهیم چرا که تنها سرخابی‌های پایتخت آن هم با تصویب مجلس شورای اسلامی می‌توانند از بودجه دولتی بهره‌مند شوند و تا این دوستان بخواهند راه اداری و قانونی را طی کنند کفن نساجی هم خشک می‌شود.

وی ادامه داد: گوش بازیکنان از وعده و وعید پر شده  و آنقدر از نظر روحی نزول کرده‌ایم که شاید هم من و هم فکری از ادامه مسیر انصراف دهیم.

*دعوت هواداران به صبر و شکیبایی

رمضانی با دعوت هواداران به صبر و شکیبایی، افزود: من انتظار دارم که هواداران احساسات خود را کنترل کنند تا اوضاع بدتر از این نشود، اگر قرار به تنبیه بازیکنان باشد، من به عنوان قائم مقام باشگاه از همین جا اعلام می‌کنم که بدترین تنبیه را برای آنان در نظر می‌گیرم اما به این نکته هم توجه داشته باشید که آنها همان باغیرت‌های بی‌پول چند هفته قبل هستند و نمی توان همه چیز را فراموش کرد، تا جایی که ذهنم یاری می‌کند، نساجی کم و بیش با این مشکلات دست به گریبان بوده پس تا نیم فصل با هر نتیجه ای تنها صبر کنند و مانند همیشه یار و یاور تیم باشند.

وی در مورد صدور رضایت‌نامه برخی از بازیکنان از سوی مدیرعامل مستعفی گفت: متأسفانه مدیرعامل باشگاه توافقنامه‌ای به برخی از بازیکنان داده که می‌توانند با استناد به آن در نیم‌فصل از تیم جدا شوند، حال اینکه چرا چنین کاری کرده را باید از خودشان سوال شود.

رمضانی با بیان اینکه نمی‌دانم کسانی که با استفاده از نام نساجی به جایی رسیده‌اند، حالا کجا هستند، گفت: باید از تنهایی و بی‌کس و کاری نساجی فریاد یا محمدا سر داد چرا که مگر می‌شود تیمی با این قدمت تا این حد بی کس و کار باشد؟

درست است که از دست برخی بازیکنان ناراحتم ولی تا همین جا هم با همت همین بازیکنان کار را پیش برده ایم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :