آخرین عناوین

چهارشنبه 3 آذر 1395-21:48 کد خبر:34807

گلایه مردم آمل از قطعی برق، گاز و آب/حضور معاون استاندار مازندران و 4 مدیرکل در آمل

مردم بسیاری از مناطق شهری و روستایی آمل از قطعی برق، گاز و آب بر اثر بارش شدید برف گلایه داشته و برای تأمین گرمای منزل با مشکلات زیادی روبه‌رو شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، معاون استاندار و چهار مدیرکل استانداری مازندران امشب برای بررسی روند خدمت‌رسانی به مردم در بارش شدید برف به آمل سفر کردند.

حسن خیریان‌پور معاون امور اقتصادی و توسعه نیروی انسانی استاندار مازندران که به همراه تعدادی از مدیران استانی، مدیران بانک‌ها و رؤسای شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران عصر امروز برای شرکت در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران به میزبانی این شهرستان در سالن همایش‌های ششم بهمن آمل حاضر شد با پایان جلسه از نزدیک با فرماندار ویژه آمل دیدار و گفت‌وگو کرد و از روند بارش شدید برف و خسارت‌های احتمالی با خبر شد.

قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، ذبیح‌الله ذاکری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان، علی‌اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران، محمد محمدپورعمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و محمدرضا محمدی معاون بهره‌ برداری و مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب شهری استان به شهرستان آمل سفر داشتند و از نزدیک بر روند خدمت‌رسانی و فعالیت مسئولان نظارت کردند.

براساس این گزارش، بارش شدید برف که از شب گذشته در شهرستان آمل آغاز شده همچنان ادامه دارد و این مهم سبب نگرانی مردم شده است.

سقوط درختان و شکست شاخ و برگ آنها، قطع شدن برق، آب، خطوط تلفن همراه و گاز طبیعی نگرانی مردم را بیشتر از گذشته کرده است.

ریزش حدود 50 سانتیمتری برف در کوچه‌ها و خیابان‌ها تردد را با سختی روبرو کرده و آب شدن برف به همراه آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها در روند رفت و آمدها مشکل‌ساز شده است.

هم‌اکنون مردم بسیاری از مناطق شهری و روستایی آمل از قطعی برق، گاز و آب گلایه داشته و برای تأمین گرمای منزل با مشکلات زیادی روبرو شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :