آخرین عناوین

پنجشنبه 4 آذر 1395-12:20 کد خبر:34826

معاون هواشناسی مازندران خبر داد:

امشب برودت هوا در مازندران افزایش می‌یابد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گفت: امشب با توجه به کاهش ابرناکی آسمان مازندران برودت هوا افزوده شده و و از شنبه تا سه‌شنبه شاهد روند افزایشی دمای هوا می باشیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،احمد اسدی کرد: طی 24 ساعت گذشته شاهد بارش برف و کاهش دما در سطح مازندران بودیم.

وی ادامه داد: بیشترین بارش برف طی 24 ساعت گذشته از کجور 57، آلاشت 26، نوشهر 21، آمل 6، کیاسر و بابلسر 5، پل‌سفید 4، بندر امیرآباد 3 و ساری یک سانتی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران افزود: بیشترین میزان بارندگی نیز از نوشهر 73 میلی‌متر گزارش شده است.

اسدی با اشاره به اینکه بیشینه دمای روز گذشته مربوط به رامسر 4 درجه بالای صفر بود، اضافه کرد: کمینه دمای صبح امروز از بلده 14، آلاشت 13 و کجور 11 درجه زیر صفر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته دمای تمامی ایستگاه‌ها به جزء رامسر و نوشهر به زیر صفر رسید، افزود: دمای هوای ساری به چهار و کیاسر به 9 درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اعلام اینکه شاهد بارش متناوب و پراکنده برف در سطح استان هستیم، اضافه کرد: امروز از میزان ابرناکی و بارش‌ها کاسته شده و از فردا جو پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود.

اسدی ادامه داد: امشب با توجه به کاهش ابرناکی آسمان مازندران برودت و سرمای هوا افزوده شده و انتظار داریم از شنبه تا سه‌شنبه شاهد روند افزایشی دمای هوای استان باشیم.

وی با بیان اینکه کم‌ترین دما را صبح جمعه در مازندران شاهد هستیم، یادآور شد: در تمامی ایستگاه‌های استان برف اتفاق افتاده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: با توجه به سرمای هوا لازم است باغ‌داران استان برای جلوگیری از بروز خسارت تمهیدات لازم را بیندیشند.

اسدی ادامه داد: همچنین با توجه به بارش برف سطح جاده‌های کوهستانی مازندران یخ‌زده است که توصیه ما به رانندگان این است خودروهای آنان به امکانات زمستانه مجهز باشد.

وی تصریح کرد: مجموع بارش باران از این سامانه از صبح روز گذشته از نوشهر 280، رامسر 119، آمل 116، بابلسر 104، آلاشت 97، قائم‌شهر 66، پل‌سفید 60 و ساری 51 میلی‌متر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران افزود: همچنین بیشترین ارتفاع برف از روز گذشته مربوط به آلاشت 152، کجور 89، پل‌سفید 39، کیاسر 29، آمل 24، نوشهر 21، بلده 13 و رامسر 8 سانتی‌متر بوده است.

وی در پایان گفت: دریای مازندران به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :