آخرین عناوین

پنجشنبه 4 آذر 1395-16:53 کد خبر:34831

قائم‌ مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد:

اعزام 32 اکیپ برق مازندران و تهران برای رفع مشکلات

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: تعداد 32 اکیپ کارشناسان و مأموران برق مازندران و تهران برای رفع مشکلات موجود وارد کار شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، محمد متقی‌مجد در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران این شهرستان، اظهار کرد: ریزش برف در استان مازندران باعث شده تا شرایط ویژه در بسیاری از شهرها حاکم شود.

وی افزود: هم‌اکنون 16 امور برق در مازندران فعالیت دارند که از هر یک از این امور برق تیم‎‌هایی برای برای ارائه خدمات به شهرستان آمل اعزام شده است.

قائم‌مقام و معاون هماهنگی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه حدود 30 اکیپ کارشناسان و مأموران برق مازندران به همراه برخی پیمانکاران وارد این شهرستان شدند، گفت: هم‌اکنون بر طرف کردن خطوط کوتاه در دستور کار قرار دارد.

این مسئول با اعلام اینکه حدود 20 بالابر برای ترمیم نواقص برق در مناطق مختلف آمل در حال کار هستند، متذکر شد: هم‌اکنون 18 اکیپ کامل تحت فرماندهی مسئولان این شهرستان قرار دارند.

متقی‌مجد ادامه داد: سه اکیپ کامل از کارشناسان امور برق از تهران هم وارد این شهرستان شدند اکیپ‌های برق در 30 نقطه مستقر شدند تا هر چه سریع‌تر برق‌ها وارد شبکه شوند.

وی گفت: همه مسئولان و کارشناسان در حال تلاش هستند تا هر چه زودتر شاهد برقراری شرایط عادی و نرمال باشیم.

براساس این گزارش،مدیر امور توزیع نیروی برق فریدونکنار اظهار کرد: در پی بارش برف از روز گذشته در منطقه تیم‌های امدادی امور توزیع نیروی برق فریدونکنار در حالت آماده‌باش هستند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ قطع برقی در فریدونکنار رخ نداد، افزود: سرمای شدید هوا و بارش سنگین برف در این شهرستان تاکنون هیچ خسارتی به تأسیسات برق نیز وارد نکرده است.

مدیر امور توزیع نیروی برق فریدونکنار تصریح کرد: بنابر اعلام نظر کارشناسان هواشناسی امشب سرمای هوا به‌شدت افزایش می‌یابد که در همین زمینه تیم‌های امدادی برق آماده‌باش هستند.

احمدی ادامه داد: برای امشب نیز بابت احتمال خسارت به تأسیسات برق ناشی از سرمای هوا جای نگرانی نیست و فقط در صورت وزش باد و احتمال افتادگی درختانی که با برف سنگین هم شدند، احتمال مشکلات بعدی وجود دارد.

وی بیان کرد: سه اکیپ از مدیریت امور توزیع نیروی برق شهرستان فریدونکنار و پنج اکیپ از پیمانکاران برق در منطقه به حالت آماده باش بوده و با بروز هرگونه مشکلی در سطح شهرستان آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

مدیر امور توزیع نیروی برق فریدونکنار از اعزام یک تیم امدادی برق در روز گذشته از فریدونکنار به شهرستان نور خبر داد و خاطرنشان کرد: دیروز و امروز چهار اکیپ امدادی از امور توزیع نیروی برق فریدونکنار برای امدادرسان به مردم شهرستان آمل اعزام شدند که هر اکیپ شامل سه تکنسین و خودرو و تجهیزات کامل امدادی است.

این مسئول ادامه داد: برای روزهای آینده نیز روز و شب‌های بدون خاموشی در فریدونکنار را پیش‌بینی می‌کنیم و در مجموع نیز برای تولید و توزیع مشکلی وجود ندارد.

رحمانی با بیان اینکه مردم فریدونکنار در صورت بروز مشکل می توانند از لوازم گرمایشی برقی استفاده کنند، گفت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و البته مردم باید دقت داشته باشند که استفاده آنها از لوازم گرمایشی برقی از حد مجاز خارج نشود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :