آخرین عناوین

پنجشنبه 4 آذر 1395-21:39 کد خبر:34837

رئیس اداره جمعیت هلال‌احمر چالوس خبر داد:

سرنوشت نامعلوم پدر و پسر چالوسی در جنگل‌های مازو‌پشته

پدر و پسر چالوسی که بعد ازظهر روز چهارشنبه برای یافتن دام‌های خود راهی جنگل‌های مازوپشته شده بودند به‌سرنوشت نامعلومی دچار شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، پدر و پسر چالوسی که بعدازظهر روز چهارشنبه برای پیدا کردن چند رأس گاو خود به‌ سمت جنگل‌های مازوپشته رفته بودند در ادامه مسیر مفقود شده و با وجود تلاش اهالی منطقه برای یافتن آنها هنوز به منازل خود بازنگشتند.

رئیس اداره جمعیت هلال‌احمر شهرستان چالوس با تأیید این خبر گفت: با مراجعه خانواده دو نفر از اهالی مازوپشته باخبر شدیم که پدر و پسر این خانواده از بعدازظهر دیروز برای پیدا کردن چند رأس گاو خود که مفقود شده بودند راهی جنگل‌های مازوپشته شدند ولی با گذشت بیش از 30 ساعت هنوز به‌منزل بازنگشتند.

کردگار محمودی‌فر با اشاره به اینکه تلاش برای یافتن این مفقودان منوط به استفاده از نیروهای بلدراه و آشنا به مسیر ذکرشده و همچنین استفاده از افراد عضو هیأت‌های کوهنوردی است، افزود: با توجه به شرایط نامساعد جوی و بارش برف سنگین در شهرستان چالوس و صعب‌العبور بودن مسیر امکان اعزام این نیروها در حال حاضر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه خانواده و آشنایان مفقودان در مراجعه به هلال‌احمر خواستار اعزام هلی‌کوپتر به جنگل مازو‌پشته شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد شرایط بحرانی در وضعیت آب و هوایی شهرستان چالوس و مناطق اطراف این امکان نیز سلب شد.

رئیس اداره هلال احمر شهرستان چالوس تصریح کرد: اعزام بالگرد با توجه به اینکه گمشدگان مکان مشخصی ندارند ممکن نیست، زیرا هلی‌کوپتر زمانی به‌ محل حادثه اعزام می‌شود که مکان وقوع آن مشخص باشد.

وی با اشاره به اینکه بازنگشتن این پدر و پسر با خاموشی گوشی‌های تلفن همراه آنها خانواده‌های‌شان را نگران کرد، افزود: با وجود تلاش اهالی منطقه برای یافتن مفقودان این زحمات بی‌نتیجه ماند و به گفته خانواده این افراد بارش برف سنگین در منطقه آنها را از ادامه راه بازداشت.

محمودی‌فر در پایان با اشاره به پیگیری مسیر طی شده با ردیابی از گوشی‌های تلفن همراه مفقودان گفت: طبق نظر کارشناسان اداره مخابرات و بر اساس ردیابی‌های صورت گرفته توسط  GPRS به‌دلیل خاموش شدن تلفن همراه از ساعت 20 دیشب ردیابی دقیق آنها در هاله‌ای از ابهام باقی ماند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :