آخرین عناوین

شنبه 6 آذر 1395-10:38 کد خبر:34856

بخشدار لاریجان خبر داد:

اجازه دست‌اندازی در دماوند را نمی‌دهیم/قله دماوند و امام‌زاده هاشم از خارج‌ حوزه آمل نیست

بخشدار لاریجان گفت: اجازه دست‌اندازی به قله دماوند را به کسی نمی‌دهیم و خروج آن از حوزه آمل صحت ندارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، رضا مقدم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اخیراً بعضی از بزرگواران اعلام کردند قله دماوند و امام‌زاده هاشم از حوزه آمل خارج‌ شده است که این قضیه صحت ندارد و اجازه دست‌درازی به کسی نمی‌دهیم.

بخشدار لاریجان ادامه داد مطابق آخرین ابلاغیه تقسیمات کشوری منطقه امام‌زاده هاشم (ع) متعلق به این بخش و شهرستان آمل است.

مقدم بابیان اینکه تابلویی در امام‌زاده هاشم (ع) نصب شد که نام اداره اوقاف و امور خیریه دماوند ذکرشده است گفت: این اقدام اوقاف دماوند خلاف ماده ۱۴ قانون تقسیمات کشوری بوده و موجب بروز درگیری و تنش در منطقه می‌شود

بخشدار لاریجان با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: درخواست داریم با عنایت به موارد فوق دستور صادر شود تا در اسرع وقت تابلوهای مذکور جمع‌آوری شوند

وی اظهار داشت:درصورتی‌که مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران اقدام لازم را در این راستا صورت ندهند با توجه به اختیاراتی که داریم ورود پیدا می‌کنیم.

مقدم با تأکید بر اینکه امام‌زاده هاشم متعلق به آمل و مازندران است، گفت: نصب این تابلو دخالت در استان دیگر است و از طریق دستگاه قضایی با جدیت پیگیر می‌شویم.

بخشدار لاریجان افزود:برای رفع مشکلات صورت گرفته با مسئولین دماوند پیگیری‌هایی انجام دادیم که قانع نشدند که برای حل این موضوع بر اساس قانون پیش می‌رویم.

مقدم اظهار داشت: نماینده مردم شریف آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی این قضیه را از قائم‌مقام امور مجلس وزیر کشور پیگیری کردند و واعلام کرد: امام‌زاده هاشم در حوزه استحفاظی لاریجان، آمل و مازندران است.

بخشدار لاریجان ادامه داد: در صورت لزوم در این قضیه از ظرفیت نماینده مردم شریف آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، استاندار مازندران و فرماندار ویژه آمل استفاده می‌کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :