آخرین عناوین

شنبه 6 آذر 1395-11:51 کد خبر:34861

انتقاد شدید امام جمعه بابل از مدیرعامل گاز مازندران:

تا چه زمانی این وضع ادامه پیدا می‌کند؟ /یکی به داد مردم برسد

امام جمعه بابل بیان کرد: تا چه زمانی این وضع ادامه پیدا می‌کند؟ کسی به فکر این مردم باشد و به داد مردم برسد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه بابل با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع)، گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) به عنوان برترین مخلوق الهی حق عظیمی بر جامعه بشری دارد.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) رحمت واسعه الهی برای جهانیان است، افزود: زیارت پیامبر از دور درروز رحلت پیامبراکرم(ص) در مدرسه علمیه خاتم‌الانبیا برگزار می‌شود.

امام جمعه بابل به هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: در آغازین روزهای انقلاب  امام راحل این نهاد را با اقتدار و نگاه بلند شکل داد و خداوند به واسطه تاسیس بسیج برکات عظیمی را شکل داد که عزت و افتخار را برای این نظام آفرید.

روحانی با اشاره به اینکه بسیج هنوز با استقامت کامل با حضور پرشور بسیجیان مسیر نورانی خود را طی می کند، بیان کرد: بسیجیان مرور و ارزیابی کاملی بر تکالیف و مسئولیت خود و تعهدی که سپرده اند، از اول انقلاب تاکنون داشته باشند.

وی توضیح داد: از روزی که بسیج قدم در عرصه انقلاب نهاد، با اقتباس کامل به ولایت و تبعیت محض از ولی فقیه دفاع جانانه‌ای از انقلاب در مقابل حوادث و مخاطرات انجام می‌دهد و تفکر بسیجی بود که زمینه اقتدار نظامی و علمی را برای نظام ما فراهم کرد.

امام جمعه بابل با اشاره به شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس اظهار کرد: نمایندگان ما از الگوی رفتاری و سیره عملی شهید مدرس بهره بگیرند.

روحانی بیان کرد: جای بسی تاسف است که برخی از نمایندگان آن گونه که باید شأن نمایندگی ملت ایران را در مجلس شورای اسلامی در تراز یک نماینده نظام اسلامی رعایت نمی‌کنند.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم مجلس شورای اسلامی تحقیق و تفحصی از خودش و نمایندگان مجلس کند و جرات به خودشان بدهند تا وضعیت کنونی خود را بر اساس آن سوگندی که در ابتدای مسئولیت خود خوردند، مورد تحقیق قرار بدهند.

امام جمعه بابل به مشکلات زیرساختی بابل اشاره و تصریح کرد: مشکل بزرگ مردم بابل این روزها در هوای سرد و برفی مازندران، قطع شدن امکانات زیرساختی مانند گاز است.

وی بیان کرد: تنها شهرستانی که در جریان برف با قطع گاز با این شدت و مشکلات و تبعات مواجه شد، بابل است بابل محروم‌ترین شهرستان در استان است و این را بارها تکرار کرده ام.

امام جمعه بابل افزود: 42 هزار نفر در این شهرستان در این روزهای سرد به اعتراف مسئولان با قطعی گاز مواجه هستند، قطع شدن گاز در این روزهای سرد نتیجه بی‌توجهی و بی‌تفاوتی مسئولان است

روحانی گفت: به قاطبه ما می‌گویند که شما ته خط هستید و به این علت مشکل افت گاز دارید؛ سؤال ما این است که چرا بابل همیشه در ته خط و همیشه در عقب‌ترین وضعیت است.

وی با اشاره به اینکه مدیرعامل فعلی گاز در دوره مسئولیت قبلی خود 10 سال این شهرستان را در عرصه گازرسانی عقب انداخت اما با رفتن ایشان و مدیرعامل قبلی گاز یعنی عرب‌مقصودی تحولی عظیم در گازرسانی به ایشان شهرستان و استان صورت داد، این وضع قطع شدن گاز در هوای سرد، مردم را نگران کرده است.

روحانی بیان کرد: تا چه زمانی این وضع ادامه پیدا می‌کند؟ کسی به فکر این مردم باشد و به داد مردم برسد، یک سخنرانی در مشهد لغو شد این همه جنجال‌آفرینی شد اما مشکلات اساسی مردم آن‌چنان اهتمام نمی‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :