آخرین عناوین

شنبه 6 آذر 1395-16:58 کد خبر:34867

مدیرعامل آبفاشهری مازندران خبر داد:

وضعیت آبرسانی پایدار درشهرهای استان / فعالیت اکیپ های فنی در ایزدشهر و چمستان

مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: با تلاش اکیپهای فنی آبفا و توزیع برق وضعیت تامین آب در بیشتر شهرهای استان به وضعیت عادی بازگشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، مدیرعامل آبفاشهری با اشاره به بارش برف دوم آذرماه در استان، گفت: بارش برف به تاسیسات برق در برخی از نقاط استان آسیب وارد نمود و در پی قطع برق، چاه های تامین کننده آب شرب مشترکین از مدار خارج و برخی از نقاط شهری دچار افت فشار آب شدند که با تلاش اکیپهای فنی آبفا و توزیع برق وضعیت تامین آب در بیشتر شهرهای استان به وضعیت عادی بازگشت.

براساس این گزارش، ذبیح اله ذاکری، با بیان اینکه در شهرهای غرب استان به دلیل وجود دیزل ژنراتور مشکلی در تامین آب شرب نداشتیم، افزود:به دلیل قطعی برق، بیشترین مشکل در شهرهای آمل، نور، چمستان و ایزدشهر گزارش شده است.

وی، ادامه داد:با ذخیره سازی آب و اتصال جریان برق چاه های تامین کننده، آب شرب مردم شهر آمل از پنجم آذرماه به شرایط پایدار رسید.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، با بیان اینکه در شهر نور نیز مشکل کمبود آب تا حدودی برطرف شد، تصریح کرد: در قسمت جنوبی ایزدشهر با افت فشار مواجه هستیم وبرای رفع این مشکل یک حلقه چاه با دبی 13 لیتر در ثانیه وارد مدار واز طریق تانکرهای سیار از شهرهای فریدونکنار، چالوس، نوشهر و ستاد ، عملیات آبرسانی انجام شد.

ذاکری، تصریح کرد: تلاش اکیپ فنی توزیع برق و کارکنان آبفاشهری برای تعمیر تاسیسات برق و فعالیت مجدد چاه ها و رفع مشکل افت فشار آب ایزدشهر ادامه دارد.

وی، در خصوص  وضعیت چاه های آب شرب چمستان نیز گفت:از 4 حلقه چاه موجود در این شهر، 3 حلقه چاه وارد مدارد شد و یک حلقه چاه به دلیل نقص فنی الکتروپمپ  وارد مدار بهره برداری نشد که برای رفع این مشکل الکتروپمپ جدید خریداری و پیمانکار درحال نصب آن می باشد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران با بیان اینکه یک دستگاه دیزل ژنراتور در شهر چمستان برای تامین آب شرب مشترکین این شهر استقرار یافت، افزود: کارکنان این شرکت تلاش می کنند در سریع ترین زمان تمامی چاه های موجود در این شهر را فعال نمایند.

ذاکری، از مشترکین خواست با توجه به کاهش دمای هوا، با عایق بندی کنتور و لوله های آبرسانی از ترکیدگی و یخ زدگی تاسیسات آبرسانی خود پیشگیری نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :