آخرین عناوین

شنبه 6 آذر 1395-21:43 کد خبر:34870

انتصابی نو در آموزش و پرورش ساری:

خداحافظی با یار غار«دامادی»، سلام به نخستین مدیرزن در آموزش و پرورش مازندران

طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، نخستین مدیر زن در آموزش و پرورش منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، ام البنین محمدی طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری منصوب شد.

براساس این گزارش، در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری، ضمن از تقدیر از زحمات شعبان شاکری، ام البنین محمدی به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری منصوب شد تا بعد از گمانه زنی های فراوان شعبان شاکری از چهره های بسیار نزدیک به محمد دامادی نماینده جوان ساری این پست را ترک گوید.

در این مراسم که بدون سروصدای خاص و حضور از رسانه ها برگزار شد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران شخصا حضور پیدا کرد و در سخنانی گفت: اگر ما بتوانیم بر روی آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم می تواند جامعه توسعه یافته در هر زمینه ایجاد کند.

سید علی قاسمی با بیان اینکه آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید به طور جدی مورد توجه دولت است، تصریح کرد: امروز اعتبار آموزش و پرورش از 9 درصد به 11 درصد از مجموع اعتبارات دولتی رسیده است.

قاسمی با اشاره به سرفصل های آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: تولید نیروی انسانی کارآمد و حاکمیت قانون از جمله مهم ترین سرفصل های آموزش و پرورش در دولت یازدهم است.

مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه دو ساری نیز در این مراسم اشاره به تعهدات مالی پیش از آمدنش کرد و گفت: آموزش و پرورش ناحیه 2 را با 960 میلیون بدهی تحویل گرفتیم و با همت و همراهی و تلاش تا حد زیادی آن را از مشکلات نجات دادیم.

شعبان شاکری با اشاره به جذب منابع، افزود: حدود 10 میلیارد منابع جذب کردیم که 2 میلیارد در ساخت و ساز و 8 میلیارد از منابع دولتی و جلب مشارکت بود.

براساس این گزارش، «ام البنین محمدی» ساروی و دارای سابقه چندین ساله در تدریس و مدیریت مدرسه فرزانگان ناحیه یک ساری می باشد و نخستین مدیر زن منصوب دولت بازدهم در آموزش و پرورش استان است.

گفتنی است پیش از وی آرزو ولی پور که امروز مدیرکل کتابخانه های عمومی استان است نخستین زنی بود که بعد از انقلاب به مدت ۳ سال ریاست در آموزش و پرورش مازندران را تجربه کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :