آخرین عناوین

دوشنبه 2 تير 1393-21:24 کد خبر:349

قطع آب مشترکان ساروی وارد روز دوم شد

به دنبال کاهش نزولات آسمانی و فرسودگی لوله‌های آب شهر ساری، قطع آب مشترکان مناطقی از شهر ساری وارد روز دوم شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، بر اساس گزارش‌های دریافتی از ساکنان مناطق مختلف شهر ساری، قطع آب در مناطقی از شهرک فرهنگیان و مناطق دیگر ساری از طریق تانکرهای آتش نشانی انجام می‌شود.

مردم مناطقی از بلوار کشاورز، خیابان فارابی و دخانیات ساری نیز با افت فشار آب و قطعی آب مواجه هستند و این مشکلات سبب شد تا مردم در روزهای نخست فصل گرما سال با معضلاتی مواجه شوند.

مسئولان آبفای شهری ساری و شهرداری مرکز استان به دنبال چاره اندیشی برای رفع مقطعی آب بوده ولی نکته حائز اهمیت این بوده که کاهش نزولات آسمانی سبب عدم ذخیره آب در سفره های زیرزمینی شده و این امر به دلیل فرسودگی لوله ها اجازه ورود آب به داخل خانه های مردم را با سختی مواجه کرده است.

ساکنان شهرک فرهنگیان در جنوب غرب ساری  با مواجه شدن با قطع آب از دیروز تاکنون با مشکل تامین آب مواجه شدند.

جمعی از ساکنان شهرک فرهنگیان در تماس با دفتر خبرگزاری تسنیم در مازندران، خواستار توجه مسئولان در رفع این مشکل شدند.

بحران آب و کمبود فشار آن در ساری جدی است و برای رفع این مشکل باید همه تلاش کنند.

لطفی مدیر آبفای شهری ساری با اشاره به اینکه قرار بود این مشکلات با تامین آب مورد نیاز ساکنان از سد رجایی رفع شود، افزود: به همین خاطر مجوزی برای احداث چاه داده نشد.

وی خاطر نشان کرد: با وجودی که برای حل کم فشاری آب در شهرک فرهنگیان اقدامات لازم انجام شد، اما رفع کامل مشکل به اختصاص اعتبار لازم نیاز دارد.

مسئولان آبفای استان روزهای گذشته در نشستی خبری از احتمال جیره بندی آب در شهرهای استان به دلیل کاهش نزولات آسمانی خبر داده اند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :