آخرین عناوین

سه شنبه 9 آذر 1395-8:55 کد خبر:34902

چند ماه مانده به انتخابات رخ داد:

استعفای عضو شورای اسلامی شهر نکا

با شدت گرفتن زمزمه‌های دو شغله بودن عضو شورای اسلامی شهر نکا، تنها حدود پنج ماه مانده به انتخابات دوره پنجم ، وی از عضویت در شورا استعفا داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، علی‌اصغر فضلی‌چورتی، عضو شورای اسلامی شهر نکا با ارسال تصویر نامه استعفای خود، از ادامه فعالیت در شورای اسلامی شهر نکا کناره‌گیری کرد.

علی‌اصغر فضلی‌چورتی، عضو شورای اسلامی شهر نکا علت استعفای خود را اشتغال در بانک و عدم امکان فعالیت هم‌زمان در شورا عنوان کرد.

در این متن استعفای علی‌اصغر فضلی‌چورتی، عضو شورای اسلامی شهر نکا، که تقدیم حسین پویا، رئیس شورای اسلامی شهر نکا شده است آمده است:

ریاست محترم شورای شهرستان نکا

با سلام

احتراما اینجانب علی‌اصغر فضلی‌چورتی، عضو شورای اسلامی شهر نکا با توجه به محدودیت اعمال شده از طرف بانک صادرات، مبنی بر عدم همکاری با شورای شهر و همزمان بودن مسئولیت در بانک و عضو شورای شهر، ضمن عذرخواهی از مردم شریف شهرستان نکا، استعفای خود را اعلام می‌دارم، با تقدیر و تشکر از مردم شهیدپرور نکا بابت هرگونه کوتاهی و قصور در انجام وظیفه، عذرخواهی می‌کنم.

براساس این گزارش، علی‌اصغر فضلی‌چورتی، هم اکنون رئیس بانک صادرات سه راه زاغمرز نکا است که در انتخابات شورای اسلامی شهر نکا با بیش از 5 هزار و 700 رأی به عنوان چهارمین عضو از اعضای شورای اسلامی شهر نکا انتخاب شد و از همان ابتدای انتخاب در شورای اسلامی شهر نکا هم رئیس بانک صادرات نکا بود.

از سال گذشته زمزمه دو شغله بودن این عضو شورای اسلامی شهر آغاز شده بود که با رأی شورای حل اختلاف مازندران، رأی به ابقای وی داده شد و مسأله به پایان رسید و زمزمه‌های برکناری وی تمام شد.

اما امسال بار دیگر زمزمه‌های دو شغله بودن این عضو شورای اسلامی شهر  نکا آغاز شد و  وی با استعفای خود، از عضویت در شورای شهر نکا کناره‌گیری کرد.

انتخابات شورای اسلامی شهر نکا در دوره چهارم دارای 9 عضو بود که به ترتیب حسین پویا، محمدرضا غلامی، سید عیسی میری‌قلعه‌سری، علی‌اصغر فضلی‌چورتی، موسی قاسمی‌طوسی، رقیه جعفری‌زرندینی، ابوالقاسم محمدی، سید احمد نعمتی‌قلعه‌سری  و محمدعلی باقری با رأی مردم به عنوان منتخب آنان در شورای اسلامی شهر نکا انتخاب شدند.

با شروع به کار دوره چهارم شورای اسلامی شهر نکا، «سید عیسی میری‌قلعه‌سری» با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر نکا به عنوان شهردار نکا منصوب و «سید مهدی موسوی‌آبلوئی» که عضو علی‌البدل این شورا بود به عنوان عضو اصلی وارد شورا شد.

در ادامه فعالیت این شورا، «محمدرضا غلامی» دیگر عضو این شورا هم به عنوان معاون فرماندار نکا انتخاب و از کار در شورای اسلامی شهر نکا کنار گذاشته شد و «علی درخشانی‌فر» دیگر عضو علی‌البدل این شورا به عنوان عضو اصلی مشغول فعالیت شد.

اکنون با استعفای «علی‌اصغر فضلی‌چورتی»، عضو شورای اسلامی شهر نکا که تقدیم رئیس شورای اسلامی شهر نکا شده است و با موافقت آن، «نوابه بخشی» که به عنوان عضو علی‌البدل بوده است هم تنها پنج ماه مانده به پایان کار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر نکا وارد این شورا می‌شود.

پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای کشور اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود و دوره فعالیت هر شورا از تاریخ تشکیل، چهار سال خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :