آخرین عناوین

چهارشنبه 10 آذر 1395-0:13 کد خبر:34916

مردم شهر خسته؛ خسته‌تر از همیشه:

باز هم حرکتی عجیب از سوی شهرداری قائم‌شهر/ این‌بار عصبانیت اهالی خیابان ساری از کار شهردار

شهرداری قائم‌شهر به‌ دنبال نهضت پرحاشیه بلوار زنی ، طی حرکتی عجیب و جدید، بریدگی مقابل فرمانداری را به ‌وسیله بلوار مسدود کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، شهرداری قائم‌شهر به‌ دنبال نهضت پرحاشیه بلوار زنی در خیابان‌هایی که بیشتر مردم آن از این‌کار شاکی‌اند، این‌بار طی حرکتی عجیب و جدید، بریدگی مقابل فرمانداری این شهر را باز هم به ‌وسیله بلوار مسدود کرد و سبب آشفتگی و عصبانیت دوچندان مردم خیابان کارگر (ساری) شد.

هم‌اکنون که ساعاتی از این اقدام عجیب می‌گذرد، ترافیک این مسیر بیش از قبل شده و اهالی منطقه به‌ شدت از این حرکت گلایه‌مند هستند.

در برخی از گروه‌های تلگرامی مشاهده می‌شود که مردم با این حرکات شهردار تحریک شده‌اند و قصد تجمع اعتراض‌آمیز در مقابل شهرداری را دارند.

پس از بازنشسته شدن حجازی و رفتن وی از شهرداری قائم‌شهر، امید دوباره به بدن تب‌دار و خسته مردم قائم‌شهر بازگشته بود که با آمدن شهردار جدید قدری این شهر خسته نفسی تازه کند، اما بعد از چند ماه گذر از عمر مسئولیت رضا رحیمی گلایه‌های مردم بیش از پیش شده است.

جا دارد اعضای شورای اسلامی شهر قائم‌شهر که همگی این‌روزها در فکر انتخابات هستند، قدری نظارتی بیشتر بر امور شهردار جدیدالانتخابشان داشته باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :