آخرین عناوین

چهارشنبه 10 آذر 1395-11:32 کد خبر:34917

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار خبر داد:

مرگ شهروند فریدونکناری بر اثر گازگرفتگی

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار از مرگ شهروند فریدونکناری بر اثر گاز گرفتگی خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر وبه نقل از فارس، سید مصطفی قاسم‌زاده امروز اظهار کرد: یک شهروند فریدونکناری این هفته بر اثر خفگی ناشی از گازگرفتگی در منزل خود به کام مرگ رفته است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه فرامرز شریف تبار عربی متولد سال 1341 اهل منطقه عربخیل شهر بهنمیر از شهرستان بابلسر بوده است، تصریح کرد: شهروند 54 ساله فریدونکناری در منطقه فیروزآباد طی این هفته در منزل خود دچار گازگرفتگی شده و امروز جسد وی به این بیمارستان منتقل شده است.

قاسم‌زاده ادامه داد: جسد این مرد میانسال کمتر از هشت ساعت در سردخانه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فریدونکنار نگهداری شده و سپس تحویل خانواده آن مرحوم شده است.

وی با بیان اینکه بعد از تحویل جسد، صدور گواهی دفن از سوی پزشکی قانونی صادر شده است، افزود: گواهی بیش از 72 ساعت از مرگ این مرد گذشته و در واقع این شهروند فریدونکنار از سه روز پیش در خانه دچار گازگرفتگی، خفگی و مرگ شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار گفت: با توجه به افزایش سرمای هوا و افزایش بهره‌وری از لوازم گرمایشی، مردم باید در استفاده از بخاری و دودکش‌ها نکات ایمنی را با دقت رعایت کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :