آخرین عناوین

جمعه 12 آذر 1395-15:32 کد خبر:34943

وقوع طوفان شدید در شرق مازندران:

تخریب سقف منازل مسکونی و قطع برق خانه‌های روستائیان براثر طوفان

طوفان و باد شدید دقایقی پیش در شرق مازندران آغاز شد و سبب تخریب سقف خانه‌های مسکونی روستائیان و قطع برق آنان در بخش پی‌رجه و هزار جریب نکا شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، طوفان بعد از ظهر امروز در شرق مازندران سقف منازل مردم را تخریب و برق برخی مناطق را قطع کرد.

شدت طوفان به‌حدی بود که سبب تکان‌دادن منازل روستائیان در بخش پی‌رجه و دوآب شده است و سبب ترس احشام شد.

علی‌اصغر احمدی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با تائید این خبر از وزش باد و وقوع طوفان شدید در شرق مازندران خبر داد و افزود: این طوفان خسارت‌هایی را در مناطق بالادست شهرستان‌های شرق مازندران برجای گذاشت.

وی همچنین از وقوع طوفان در سایر مناطق مازندران خبر داد و گفت: سرعت این طوفان در آلاشت 37کیلومتر، در گلوگاه 23 کیلومتر و در سیاه‌بیشه 35 کیلومتر در ساعت بوده است.

احمدی بیان کرد: در اثر این حادثه برق منازل مردم در تعدادی از روستاهای مناطق بالادست شهرستان‌های نکا و بهشهر به‌دلیل افتادن درختان ‌روی کابل و تیرهای برق قطع شده است.

تخریب سقف 19 واحد مسکونی و دامپروری نکا

جعفر احمدی، فرماندار نکا نیز گفت: طوفان امروز سقف 19 واحد مسکونی و دامپروری را در دهستان پی‌رجه در بخش مرکزی و دهستان استخرپشت در بخش هزار‌جریب تخریب کرد.

وی افزود: در حال حاضر دو تیم از هلال‌‌احمر مازندران برای امدادرسانی در مناطق خسارت دیده هستند و میزان خسارات وارد شده در دست بررسی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :