آخرین عناوین

شنبه 13 آذر 1395-14:36 کد خبر:34961

بخشدار هزار جریب نکا اعلام کرد:

مهارآتش سوزی منطقه لائی نکا / برق روستاهای خسارت دیده وصل شد

بخشدار هزار جریب نکا از مهار شدن آتش سوزی در جنگل های منطقه لائی نکا خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، محمد محمدیان آکردی با اشاره به آتش سوزی در بخشی از مناطق جنگلی لائی اظهارکرد: به دنبال وزش باد شدید و خشک شدن برگ درختان و همچنین طوفان دیروز در منطقه هزارجریب نکا بخشی از منطقه جنگلی لایی صبح امروز دچار آتش سوزی شد که خوشبختانه با اعزام اکیپ های امدادی مهار شد.

وی افزود: میزان خسارت های ناشی از آتش سوزی در دست برآورد اکیپ های امدادی است که بزودی گزارش داده می شود.

بخشدار هزار جریب نکا همچنین با اشاره به خسارت های ناشی از طوفان روز گذشته در بخش هزار جریب و مرکزی نکا تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ واحد مسکونی در این حادثه دچارخسارت ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی شدند که خوشبختانه با حضور اکیپ های امدادی این خسارت ها کاهش می یابد.

محمدیان گفت: با قطع برق و آب در روستاهای بالادست و کوهستانی شهرستان نکا روستائیان در وضعیت بحران به سر می بردند که خوشبختانه تا شامگاه دیروز با حضور نیروهای امدادی برق و آب این مناطق وصل شد.

این مسئول اضافه کرد: با وزش باد شدید وافتادن درختان به شبکه برق رسانی بخش هزار جریب علی الخصوص روستای کچپ محله خسارت وارد کرده که خوشبختانه با حضور ماموران اداره برق شبکه برق رسانی بخش هزارجریب ترمیم شد.

وی ادامه داد: برای مرمت و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده اکیپ های بنیاد مسکن از دیروز در منطقه حضور دارند وهمچنین نیروهای امدادی هلال احمر در حال توزیع نایلون برای پوشش منازل مسکونی ودامپروری های تخریب شده هستند.

بخشدار هزارجریب نکا با اشاره به میزان خسارت های وارد شده به ۵۰ روستای شهرستان بیان کرد: برای برآورد خسارت های وارد شده اکیپ های امدادی بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و سایر نیروهای امدادی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند که متعاقبا اعلام می شود.

محمدیان درپایان نیز از آماده باش بودن تمامی دستگاه های خدمات رسان شهرستان خبر داد و همچنین متذکر شد: تا زمانی که روستاهای آسیب دیده شهرستان نکا در وضعیت بحران به سر می برند تمامی دستگاه های خدمات رسان درحال آماده باش قرار دارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :