آخرین عناوین

يکشنبه 14 آذر 1395-9:24 کد خبر:34970

معاون فرماندار سوادکوه خبر داد:

خسارات باد شدید به 350 واحد مسکونی و تجاری سوادکوه

معاون فرماندار شهرستان سوادکوه از خسارات باد شدید به 350 واحد مسکونی، عمومی، تولیدی و تجاری سوادکوه خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، عین‌الله طالبی با اشاره به خسارت باد‎ شدید اخیر در سوادکوه، گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور ادارات و نهاد‌های مرتبط با هدف بررسی ابعاد خسارات باد شدید و تعیین خسارات تشکیل شد.

وی با بیان اینکه ادارات و نهاد‌ها برای همکاری با آسیب‌دیدگان، آمادگی دارند، افزود: ارائه کمک‌های امدادی توسط هلال احمر و تامین چوب از درختان افتاده با برنامه‌ریزی منابع طبیعی انجام می‌شود.

معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه کسب اطلاع از آسیب‌های باد شدید در برخی روستا‌ها به دلیل عدم حضور صاحبان آن با مشکلاتی روبرو است و بر‌آورد دقیق خسارات را با مشکلاتی روبرو کرده است و به صورت تدریجی با حضور اهالی روستا‌ها، اطلاع‌رسانی می‌شود، خاطر‌نشان کرد: خسارات باد شدید به منازل مسکونی، مرغداری‌ها، واحد‌های تولیدی، اماکن عمومی و گلخانه‌ها وارد شد.

طالبی از بر‌آورد خسارت اولیه برای حدود 350 واحد مسکونی، تجاری، خدماتی و تولیدی در سوادکوه به دلیل باد شدید خبر داد و اظهار کرد: خسارات باد شدید به واحد‌های مختلف سوادکوه از 10 تا 50 درصد است و رایزنی‌های اولیه با ستاد مدیریت بحران مازندران برای دریافت ایرانیت مورد نیاز هم انجام شد.

وی خواستار انجام مستند اقدامات تعمیراتی واحد‌های آسیب‌دیده از باد شدید در سوادکوه شد و گفت: خسارت‌ در روستا‌ها توسط دهیاری‌ها و بخشداری‌ها به بنیاد مسکن ارائه می‌شود و کارشناسان بنیاد مسکن با بررسی خسارات به ارزیابی و تعیین میزان خسارات اقدام می‌کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :