آخرین عناوین

دوشنبه 15 آذر 1395-11:52 کد خبر:34990

وعده استاندار نیز محقق نشد:

گرد فراموشی برای انتخاب مدیرکل محیط زیست مازندران

استاندار حدود یک ماه پیش خبر از معرفی مدیرکل محیط زیست مازندران داد، که با وجود گذشت دو ماه هنوز تاریخ انقضای کلمه به‌ زودی آقای استاندار فرا نرسیده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ناصر مهردادی مدیرکل سابق محیط زیست مازندران به ‌دلیل مأموریتی که برایش به‌ وجود آمده بود، عزم خدمت در استان تهران پیدا کرد و مدیرکل پایتخت ‌نشینان شد.

وی به ‌دلیل علاقه‌مندی که به پایتخت داشت در زمان مسئولیتش در مازندران نیز در طول هفته تنها سه روز در استان حضور داشت و دلیل موضوع را که خبرنگاران از او پرسیده بودند، اعلام کرد که به‌دلیل اشتغال در دانشگاه مجبور هستم که در هفته سه روز در تهران حضور داشته باشم.

ناصر مهردادی که یکی از مدیران علاقه‌مند معاون رئیس جمهور در حوزه محیط زیست است، در غروب یک روز پاییزی بدون اطلاع‌رسانی کرسی مدیریتی مازندران را به قصد نشستن بر صندلی محیط زیست تهران ترک کرد.

پس از حضور مهردادی در استان تهران انتظار بود که فردی برای مدیریت محیط زیست مازندران انتخاب شود اما فعلاً انتخاب مدیرکل محیط زیست مازندران با اما و اگر همراه شد، استاندار مازندران حدود یک ماه پیش اعلام کرد که به‌ زودی مدیرکل محیط زیست مازندران معرفی می‌شود ولی هنوز تاریخ انقضا به ‌زودی استاندار هنوز فرا نرسید و مشخص هم نیست که به این زودی‌ها فردی به‌عنوان مدیرکل محیط زیست مازندران انتخاب شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • مازنی
    چهارشنبه 17 آذر 1395-21:52


    شنیده ها حکایت از آن دارد که بزودی مدیر کل منابع طبیعی مازندران-ساری تغییر می کنند.