آخرین عناوین

دوشنبه 2 تير 1393-21:27 کد خبر:350

هیچ نیروی شرکتی در ادارات مازندران وجود ندارد‌

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به ساماندهی نیروی کار در ادارات استان، گفت: هیچ نیروی شرکتی در ادارات استان وجود ندارد.


به گزارش خزرخبر ،علی بابایی کارنامی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به اینکه نرخ مشارکت اقتصادی را از عوامل موثر در توسعه پایدار کشورها است، اظهار کرد: شهر ساری رتبه دهم از نظر مشارکت اقتصادی در بین شهرها به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه نرخ رشد بیکاری در مازندران 11.8 درصد است، افزود: هم اکنون نرخ رشد بیکاری در مرکز استان 12.8 درصد گزارش شده است.

بابایی کارنامی با اشاره به وجود 941 هزار کارگر، کارمند و بازنشسته در مازندران، تصریح کرد: در حال حاضر 146 هزار نفر در شهر ساری مشغول به کار هستند.

وی از ایجاد 300 تشکل کارگری در مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون 98 هزار نفر  بر اثر حوادث ناشی از سختی کار بیمه شدند.

بابایی، به سهم 25 درصدی تعاون در توسعه اقتصادی اشاره کرد و افزود: سهم  مازندران در بخش تعاون پنج و شهر ساری چهار درصد بوده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه همه دستگاه های دولتی، تشکل های بخش خصوصی و تعاونی ها متولی ایجاد اشتغال هستند، گفت: هم اکنون هیچ نیروی شرکتی در دستگاه های دولتی استان مشغول کار نیستند.

وی از ساماندهی کارگران فصلی در مازندران خبر داد و گفت: 10 هزار کارگر فصلی در مازندران بیمه شدند و قصد داریم تا پایان سال 94 مکان مناسبی برای ساماندهی کارگران فصلی احداث کنیم.

بابایی از اختصاص 292 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد طرح های توسعه ای و ایجادی در استان خبر داد و گفت: 130 میلیارد تومان تسهیلات نیز در بخش خود اشتغال زایی جوانان جویای کار اختصاص یافت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :