آخرین عناوین

دوشنبه 2 تير 1393-21:34 کد خبر:352

توان عملياتي هلال احمر استان در مقابله با حوادث آب و هوايي افزايش مي يابد

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر استان مازندران گفت: با اجرای طرح تحول جمعیت، رسالت واقعی جمعیت که همسو با قوانین کشور و موازین بین‎المللی است، بیشتر تحقق خواهد یافت.


به گزارش خزرخبر، مهدی ولی‎پور در حاشیه همایش سراسری مدیران ستادی و عامل استانهای ‎احمر، با اشاره به این که تحول از نیازهای اساسی جمعیت هلال‎احمر است، اظهار کرد: اساسا هر سازمانی برای پویایی و تحقق اهداف و ماموریت‎های خود نیاز به بازبینی برنامه‎ها دارد.

 وی افزود: موضوع تحول چند سالی بود که در جمعیت هلال‎احمر مغفول مانده بود و هر بار تا مقطعی پیش رفته و متوقف می‎شد، اما اکنون با اجرایی شدن تحول امیدواریم به برنامه‎های بلندمدت و ساز و کار مشخصی برسیم که ماندگار بوده و در هر دوره با تغییر مدیریت‎ها، تغییر نکند.

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر مازندران با اشاره به این که ۲۰ درصد برنامه‎های سال ۹۳ این استان در هر حوزه‎ای با توجه به نیازهای استان و برمبنای طرح تحول بازبینی شده است، عنوان کرد: علاوه بر این به منظور آشنایی بدنه مدیریتی با طرح تحول، جلسات مشترکی در سطح استان با معاونت‎ها و روسای شعب برگزار شده است.

به گفته وی در سال ۹۳ هم برنامه‎ریزی‎ها به گونه‎ای بوده است تا در طول این یکسال برنامه‎های توجیهی برای همه پرسنل برگزار و دیدگاهها به هم نزدیکتر شود.

ولی‎پور با اشاره به این که برنامه‎های استان مازندران در کارگروه‎های همایش مدیران ستادی و عامل استانها تایید شده است، گفت: به علاوه با توجه به این که مازندران استانی حادثه‎خیز است و با توجه به نامگذاری‎ سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ به دهه حوادث آب و هوایی، برنامه‎های ما به گونه‎ای تنظیم شده است تا در برابر حوادث آب و هوایی آمادگی کامل داشته باشیم و توان عملياتي استان ارتقاء يابد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :