آخرین عناوین

سه شنبه 3 تير 1393-12:57 کد خبر:356

انتقادها به مدیر کل ورزش و جوانان همچنان ادامه دارد

انتقاد سرپرست هیئت قایقرانی مازندران از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران در انتقاد به عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: وضعیت نامناسب، نابسامان و بلاتکلیفی ورزش قایقرانی استان به ضرر این رشته منجر می‌شود.


به گزارش خزرخبر،فرامرز آقایی در گفت‌وگو  با فارس اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، برخی مدیران وظایف خود را به درستی انجام نداده و وقت کافی برای اهمیت کار نمی‌گذارند.

وی افزود: در حالی که انتظار می‌رفت بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تدبیری تغییری در روش مدیرکل ورزش و جوانان مازندران حاصل شود و شاهد اقدامات خوبی درباره عملکرد ورزش استان باشیم اما مدیرکل ورزش مازندران با دست روی دست گذاشتن به مشکلات ورزش این استان افزوده است.

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران با انتقاد از وضعیت نامناسب، نابسامان و بلاتکلیفی ورزش قایقرانی استان اذعان داشت: در گذشته به دلیل عدم تخصص رئیس هیئت قایقرانی شاهد خسارات زیادی در بخش ورزش قایقرانی این استان بودیم و ورزش قایقرانی این استان به نابودی کشیده شد اما وقتی انتقاد می‌کردیم مدیرکل ورزش و جوانان با بهانه‌های مختلف حاضر به پاسخگویی نبود.

آقایی با بیان اینکه کسی که برای ورزش انتخاب می‌شود باید نسبت به آن شناخت و تخصص کافی داشته باشد، بیان داشت: با آنکه نزدیک به یک ماه به عنوان سرپرست هیئت قایقرانی استان انتخاب شدم اما تاکنون هیچ اقدامی درباره فراهم‌ کردن امکانات لازم انجام نشده است.

وی تصریح کرد: اتاقی برای انجام مسئولیتم در اختیارم قرار گرفته است که با دیدن آن احساس می‌شود به یک کویر وارد شدی و در آن هیچ وسایل و امکاناتی وجود ندارد تا آنجا که حتی مهر سرپرستی را نیز به من تحویل نداده‌اند و ادعا می‌کنند مهر و وسایل دیگر در اختیار سرپرست قبلی این هیئت بوده و این فرد حاضر به پاسخگویی به ما نیست.

آقایی افزود: در کجای دنیا مشاهده می‌شود یک فرد بعد از گذشت بیش از سه هفته حتی مهر خود را تحویل نگیرد آن هم در وضعیتی که قرار است قایقرانان ما در رشته‌های مختلف برای مسابقات اعزام شوند و وجود مهر نیز الزامی است.

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران خاطرنشان کرد: اگر قرار است بنده سرپرست این هیئت باشم پس دلیل تاخیر در واگذاری وسایل مربوطه چیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :