آخرین عناوین

جمعه 19 آذر 1395-17:40 کد خبر:36042

آخرین وضعیت فعالیت شورای شهر نکا:

از ورود عضو جدید تا زمزمه‌ برای حضور علی‌البدلی دیگر

تغییرات اعضای شورای اسلامی شهر نکا در 5 ماه پایانی فعالیت این نهاد به حدی شدت گرفته که اعضای علی‌البدل وارد این کارزار شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، در حالی که تنها حدود 6 ماه به پایان عمر چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است با استعفای یکی از اعضای شورای اسلامی نکا، عضو علی‌البدل این شورا به ‌طور رسمی شروع به کار کرد.

نوابه بخشی،عضو جدید شورای اسلامی شهر نکا، پنج‌شنبه ‌شب با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر نکا و با قرائت سوگند، به‌ طور رسمی به عضویت شورای اسلامی شهر نکا درآمد.

این عضو جدید شورای اسلامی شهر نکا، برای نخستین بار وارد شورا شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر نکا هم با بیان اینکه عرصه شورا، محلی برای گره ‌گشایی از کار مردم است، گفت: شورا مکانی برای خدمات‌رسانی مناسب به مردم است که همه ما باید با تعامل، همدلی، وفاق و اتحاد برای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

حسین پویا اظهار کرد: امیدوارم با تجربه‌ای که اعضای شورای اسلامی در اختیار دارند در سایه اتحاد و بهره ‌گیری از توان فنی کارشناسان و مشاوران مجرب، منشاء خیرات برای مردم باشند.

وی افزود: همه ما با ورود به شورای اسلامی، قسم و سوگند یاد کردیم که به مردم خدمت کرده و باید در ادامه راه هم در زمینه سوگندی که قرائت کردیم و در سایه همدلی و وحدت، برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

براساس این گزارش،علی‌اصغر فضلی‌چورتی، همزمان با عضویت در شورای اسلامی شهر نکا، رئیس بانک صادرات سه راه زاغمرز نکا بوده است که در انتخابات شورای اسلامی شهر نکا با بیش از 5 هزار و 700 رأی به‌ عنوان چهارمین عضو از اعضای شورای اسلامی شهر نکا انتخاب شد و اکنون بعد از گذشت سه سال و در آخرین ماه‌های پایان عمر این شورا، به‌دلیل دوشغله بودن از سمت خود استعفا داد.

از سال گذشته تاکنون، زمزمه‌های دوشغله بودن این عضو شورای اسلامی شهر آغاز شده بود که با رأی شورای حل اختلاف مازندران،رأی ابقای وی در این سمت ارائه شد و امسال بار دیگر زمزمه‌های دوشغله بودن وی آغاز و علی‌اصغر فضلی‌چورتی، با استعفای خود از عضویت در شورای شهر نکا کناره ‌گیری کرد.

انتخابات شورای اسلامی شهر نکا در دوره چهارم دارای 9 عضو بود که به ترتیب حسین پویا، محمدرضا غلامی، سید عیسی میری‌قلعه‌ سری، علی‌اصغر فضلی‌چورتی ، موسی قاسمی‌طوسی، رقیه جعفری‌زرندینی، ابوالقاسم محمدی، سید احمد نعمتی‌قلعه‌سری و محمدعلی باقری به عنوان منتخب مردم با رأی مسقیم مردم شهر نکا برای خدمت در شورای اسلامی شهر نکا انتخاب شدند.

با آغاز دوره چهارم شورای اسلامی شهر نکا، این شورا تصمیم گرفت که از بین خود یک نفر را به‌ عنوان شهردار معرفی کند که سید عیسی میری‌قلعه‌سری با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر نکا به‌عنوان شهردار نکا منصوب و سید مهدی موسوی‌آبلوئی که عضو علی‌البدل این شورا بود؛ به‌عنوان عضو اصلی وارد شورا شد.

همچنین در ادامه محمدرضا غلامی دیگر عضو این شورا هم به‌عنوان معاون فرماندار نکا انتخاب و از کار در شورای اسلامی شهر نکا کنار گذاشته شد و علی درخشانی‌فر دیگر عضو علی‌البدل این شورا به‌ عنوان عضو اصلی مشغول فعالیت شد.

اکنون با استعفای علی‌اصغر فضلی‌چورتی، نوابه بخشی به‌ عنوان عضو علی‌البدل، تنها پنج ماه مانده به پایان کار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر نکا وارد این شورا می‌شود.

با توجه به استعفای شهردار نکا در ماه گذشته، زمزمه‌هایی برای ورود یکی از اعضای شورا اسلامی شهر نکا به سمت شهردار نکا شنیده می‌شود که با رفتن این عضو از شورای اسلامی شهر نکا، مریم قنبری عضو علی‌البدل دیگر شورای اسلامی نکا هم وارد شورا می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :