آخرین عناوین

جمعه 19 آذر 1395-17:52 کد خبر:36045

انتخابات شورای شهر و کاندیداهای احتمالی در ساری چه کسانی می باشند؟؟!!

روشن شدن قطار پر خبر کاندیداهای احتمالی شورای شهر ساری

قطار پر از خبر کاندیداهای احتمال به یقین شورای شهر ساری راه افتاد.


به گزارش خزرتیترخبر،انتخابات شورای شهر در29 اردیبهشت 96  برگزار خواهد شد و قطار فعالیت های آشکار  و پنهان کاندیداهایی  که احتمال رای آوردن آنها بیشتر می باشد راه افتاده است.

کاندیداهای شورای شهر ساری شامل چهار گروه می باشند که گروه اول:مستقل، گروه دوم:طرفدار و حامی شهردار ساری  ، گروه سوم مخالف شهردار و گروه چهارم هم گروه رای شکن برای ضربه زدن به برخی از کاندیداها و یا برای گرفتن امتیازات خاص می باشند که در دو گروه دوم و سوم محور شهردار ساری می باشد.

از طرفی کاندیداهای دور بعدی شامل دو دسته می باشند که دسته اول شامل اعضای فعلی شورا و دسته دوم شامل اعضای جدید می باشند.

در ساری تعداد اعضای شورا به 9 نفر تقلیل خواهد یافت که باعث گرم شدن و حتی سوختن بسیاری از مهره های با نفوذ،قدرتمند و حتی....خواهد شد.

حضور نیروهایی جدید  در کنار شهردار ساری در دید و بازدید های مختلف،حضور در مراسمات و مناسبت ها،حضور در جلسات غیر رسمی،برگزاری نشست های خانوادگی  ، حضور در بازار ،تشکیل تیم های تبلیغاتی رسانه ای،تشکیل تیم های تبلیغاتی خاص و....از فعالیت های جالب توجه این دوره از کاندیداها می باشند.

به گزارش خزرتیترخبر،در مرحله اول اسامی افرادی  که بیشترین احتمال رای آوردن آنها بر اساس قرائن،شواهد و اسناد مکتوب  ومنطقی و همچنین ارزیابی علمی و سیاسی بیشتر می باشد منتشر می شود و اسامی گروه بعدی که احتمال رای آوری آنها به علت عملکرد ضعیف و یا احتمال رد صلاحیت شدن و یا اقبال کم عمومی کمتر می باشد بزودی منتشر می شود.

1- سعید نجاریان

2- سید محمد جعفری

3- علی اکبر ذلیکانی

4- سید مسعود مدینه

5- پرویز شعبانی

6- سید مهدی احمدی

7- سید یاسر سلیم بهرامی

8- عادل روحی

9- محمد رضا متولیان

10- مرتضی قربانی

11- عباس رجبی

12- مصطفی ولی

13- محمدی کیادهی

14- جمال باقری

15- نقیبی

16-حسین برزگر ولیک چالی

بخش  دوم این گزارش بزودی و با اعلام گروهی دیگر از کاندیداهای احتمالی منتشر می شود.

دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا بر اساس موافقت شورای نگهبان در 29 اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، که بر اساس جدول زمانبندی تعیین‌شده داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌توانند از 22 تا 26 فروردین ماه به مدت 5 روز نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

همچنین داوطلبان نیز پس از اینکه صلاحیت‌شان از سوی شورای نگهبان بررسی و موردتأیید قرار گرفت می‌توانند از 8 تا 27 اردیبهشت ماه یعنی به مدت 20 روز به تبلیغات انتخاباتی و تشریح برنامه‌های خود بپردازند.

داوطلبان ‌برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا می‌توانند از تاریخ 30 اسفندماه سال جاری تا 6 فروردین‌ماه سال 96 نسبت به ثبت‌نام و شرکت در انتخابات شوراها اقدام کنند.

کاندیداهای نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به مدت 7 روز مهلت تبلیغات دارند که زمان تبلیغات آنها از 21 تا 27 اردیبهشت‌ماه تعیین شده است.

همچنین در 29 اردیبهشت‌ماه سال آینده نیز در 4 حوزه انتخابیه شاهد برگزاری اولین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم خواهیم بود که داوطلبان شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم می‌توانند از تاریخ 8 تا 14 اسفندماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ناشناس
    يکشنبه 24 بهمن 1395-17:57


    لطفا در جایگاه قضاوت قرار نگیرید. شما اجازه ندارید سلیقه شخصی خود را در رابطه با عملکرد افراد در رسانه مطرح کنید

    • علی
      جمعه 15 بهمن 1395-7:50


      سلام و عرض ادب شما ک رسانه ای هستید اسامی رو مطرح نفرماییذ یا احتمال نفزمایید بگذارید مردم تصمیم بگیرند فقط پیشنهاده ببخشید