آخرین عناوین

شنبه 20 آذر 1395-9:15 کد خبر:36053

آقای استاندار! قرار این دولت با مردم این نبود:

سراتوی فرمانداری نوشهر باید به جیب مردم بازگردد

آقای استاندار! قرار این دولت با مردم این نبود که فرماندارش برای کلاس گذاشتن از جیب مردم این دیار خودرو سراتو بخرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز ، آقای استاندار! مردم انتظار دارند شما بعنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید دستور قاطع دهید تا ماشین خریداری شده سراتو از محل بیت المال شهرداری نوشهر برای فرماندار این شهرستان فروخته شود و مبلغ آن به بیت المال برگردد.

آقای استاندار! هنوز نمی دانیم با توجه به ورود شخص رئیس جمهور و دستور حضرتعالی پیرامون خودرو سراتو که شهرداری نوشهر از محل درآمدی و پرداخت عوارض مردم این شهرستان که برای نوسازی شهر پرداخت می کنند چرا تا کنون خودرو فوق به شهرداری برگشت داده نشد و در پارکینگ منزل مسکونی پارک است؟

آقای استاندار! قرار این دولت با مردم این نبود که فرماندارش برای کلاس گذاشتن از جیب مردم این دیار که برای نوسازی شهر خودشان پرداخت می کنند دستور دهد تا خودرو سراتو برایش بخرند.

آقای استاندار! شهردار نوشهر بدون درنظر گرفتن مصلحت مردم و شهر خود وقتی از بیت المال چنین خودرویی برای فرمانداری می خرد چرا هیچ برخورد اداری با ایشان نمی شود؟

آقای استاندار! آیا تاکنون از فرماندار نوشهر پرسیده اید که چرا دستور شما را اجرایی نکرد و خودروی سراتو را به شهرداری برگشت نداد؟

آقای استاندار ! مردم انتظار دارند دستور شما مبنی بر برگشت پول بیت المالی که با آن برای فرمانداری خودروی سراتو خریداری شد را لمس کنند و به این دولت افتخار کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :