آخرین عناوین

يکشنبه 21 آذر 1395-16:59 کد خبر:36078

دادستان بابل خبر داد:

دستگیری ۳ نفر از کارکنان متخلف منابع طبیعی در بابلکنار بابل

دادستان بابل از دستگیری سه نفر از کارکنان متخلف منابع طبیعی بابلکنار شهرستان بابل خبر داد و گفت:این سه کارمند متخلف روانه زندان شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، دادستان بابل از دستگیری سه نفر از کارکنان منابع طبیعی بابلکنار شهرستان بابل خبر داد و گفت: این سه کارمند متخلف به علت مسامحه با متخلفین با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

دادستان بابل اظهارداشت: مامورین منابع طبیعی موظفند تصرفات متخلفین را به رئیس منابع طبیعی و یا جنگلبانی آن شهرستان و یا دادستان گزارش دهند، اما متاسفانه بعضی از این مامورین مسامحه می کنند و یا گزارش نمی دهند که با این افراد بنابر تبصره ۴ ماده ۵۴ قانون حفاظت از جنگلها و مراتع کشور برخورد جدی خواهد شد.

وی ابراز داشت:علت اصلی تجاوز به منابع طبیعی قصور و عملکرد ضعیف برخی کارمندان منابع طبیعی است که قصور و تقصیر برخی ادارات و متولیان امر موجب تخلف متخلفین به انفال می شود و قوه قضایی شدیدا با این افراد برخورد خواهد کرد و هیچ گونه مسامحه و سهل انگاری را در این مورد نخواهد پذیرفت.

دادستان بابل گفت: حقوق بیت المال حقوق عامه ای است که همه مردم باید از آن بهره مند شوند و هیچ متولی حق ندارد حتی به طور سهوی کاری انجام دهد که موجب محرومیت مردم از حقوق عامه خود و تجری متخلفین شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :