آخرین عناوین

سه شنبه 3 تير 1393-16:56 کد خبر:361

فرماندار ساری:

حق‌الزحمه ناجیان غریق پرداخت می‌شود

فرماندار ساری گفت: با اقدامات انجام شده حق‌الزحمه ناجیان غریق پرداخت می‌شود و همین امر مشکلات حوزه کاری ما در امر ناجیان غریق را کم ‌تر کرد.


به گزارش خزرخبر،جواد واحدی به اقدامات انجام شده برای ساماندهی ناجیان غریق در سطح سواحل ساری اشاره کرد و گفت: در نظارت و ساماندهی طرح دریا فرمانداران باید ورود پیدا کنند.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی جلساتی با مجریان و پلاژداران سواحل انجام شد.

فرماندار ساری با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری مشکلات کمتری در سطح سواحل ساری داشته باشیم، افزود: یکی از مشکلات اصلی ما عدم پرداخت حق‌الزحمه ناجیان غریق بود.

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده حق‌الزحمه ناجیان غریق پرداخت می‌شود و همین امر مشکلات حوزه کاری ما در امر ناجیان غریق را راحت‌تر کرد.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از بروز مشکلات، نظارت بر عملکرد ناجیان غریق به سازمان ورزش و جوانان واگذار شد.

این مسئول در ادامه از افزایش تعداد ناجیان غریق در سطح سواحل شهرستان ساری خبر داد و گفت: سال گذشته 60 نفر از ناجیان غریق در سطح ساحل مرکز استان حضور داشتند و با اقدامات انجام شده و حساسیتی که دولت در این زمینه دارد تعداد ناجیان غریق به 90 نفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: برای کاهش مشکلات مردم در سطح سواحل، دریابانی و سازمان کشتیرانی نیز قول مساعد برای همکاری دادند.

این مسئول درباره اقدامات انجام شده برای نقاط کور در سواحل ساری گفت: 13 تا 14 نقطه کور داریم که برخی مسدود شد و در برخی دیگر از این نقاط مقرر شد که طرح دریا اجرا شود.

واحدی در پایان گفت: در نقاطی که در طرح اجرا نشود از ناجیان غریق به‌کارگیری می‌کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :