آخرین عناوین

پنجشنبه 25 آذر 1395-8:52 کد خبر:37118

سخنگوی اورژانس مازندران خبر داد:

وقوع ۴ تصادف در مازندران ۱۴ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران گفت: وقوع چهار حادثه تصادف در مازندران ۱۴ مصدوم و چهار کشته برجا گذاشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر،زکریا اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مازندران اظهار داشت:در ۲۴ ساعت گذشته براثر وقوع چهار حادثه ویژه تصادف در مناطق مختلف استان مازندران ۱۴ نفر مصدوم شدند و ۴ نفر جان باختند که سه نفر کودک بوده اند.

وی اظهار داشت:در حادثه اول در منطقه کرفا (کوچکسرای قائمشهر) بین دو خودروی پراید، پنج زن مصدوم شدند که توسط آمبولانسهای پایگاههای اورژانس خیابان ساری و ۱۶ متری به بیمارستانهای ولیعصر و رازی قائمشهر منتقل شدند.

وی عنوان کرد: در حادثه دوم در جاده دریا منطقه سه راهی لاریم در اثر برخورد L۹۰ و کامیون یک زن و مرد مصدوم شدند و یک دختر دو ساله نیز جان باخت و در حادثه سوم در منطقه عباس آباد تنکابن بین پراید ، وانت و عابر پیاده پنج نفر مصدوم شدند و این مصدومین همگی به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل شدند.

اشکپور ادامه داد:در حادثه چهارم در سوادکوه در منطقه ورسک، یک دستگاه کامیون بعد از برخورد با پراید بعد از طی مسیری واژگون شد و در این حادثه متاسفانه یک دختر بچه سه ساله و پسربچه شش ساله و راننده کامیون جان باختند و سرنشینان پراید به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :