آخرین عناوین

پنجشنبه 25 آذر 1395-16:53 کد خبر:38124

بی تدبیری یا لج بازی!؟؟

قطع گاز برخی از منازل نور و رویان در سردترین روزهای سال!!

بی تدبیری در قطع گاز مشترکان بدهکار برخی از مناطق شهرهای نور و رویان به علت بدهی، در روز پنج شنبه که منتهی به تعطیلات پیش رو تا یکشنبه است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی مازندران سردترین روزهای سال را سپری می کند که برخی از منازل در شهرستان نور و رویان شاهد قطعی گاز هستند .

براساس این گزارش ، مردم در برخی از مناطق شهرهای نور و رویان به علت بدهی ، با قطع گاز از سوی ماموران شرکت گاز روبرو شدند و مجبورند سردترین روزهای سال را بدون گاز خانگی سپری کنند .

این درحالی است که با توجه به قطع گاز در روز پنج شنبه که منتهی به تعطیلات پیش رو است شرایط پیگیری توسط این مشترکان با دشواری همراه شده و با این ترتیب گاز این منازل تا روز یکشنبه اینده با قطعی روبروست .

به نظر می رسد شرکت گاز مازندران در انتخاب روز قطع نمودن گاز مشترکان بدهکار دچار بی تدبیری شده و در صورت عمدی بودن این تصمیم نوعی لج بازی را می توان متصور بود .

از سویی با توجه به اینکه در بسیاری از منازل کودکان و سالخوردگان حضور دارند ، شایسته است شرکت گاز تا تا پایان تعطیلات نسبت به وصل گاز مشترکان اقدام و سپس مطالبات خود را وصول نماید .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :