آخرین عناوین

پنجشنبه 25 آذر 1395-17:3 کد خبر:38126

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد:

انتخاب رئیس هیات ورزشی ژیمناستیک مازندران

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: در انتخابات مجمع عمومی هیات ورزشی ژیمناستیک مازندران، رئیس جدید این هیات انتخاب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا، مجمع عمومی هیات ژیمناستیک مازندران برای انتخاب رئیس این هیات عصر پنجشنبه با حضور دبیر فدراسیون ژیمناستیک و مدیرکل ورزش و جوانان استان درساری برگزار شد.

در این انتخابات 18نفر از اعضای این مجمع حضور داشتند و علاوه بر خویی ، بیژن جوانبخت هم نامزد دیگر ریاست هیات بود.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش ژیمناستیک به عنوان ورزش پایه ای ، گفت: اخلاق مداری همواره ورزش ایران را در مسابقات داخلی و بین المللی سرآمد کرده است.

حبیب حسین زادگان با بیان این نکته که اخلاق مداری ورزشی جامعه را نیز تحت تاثیر قرار می دهد، اظهار داشت: به همین دلیل اداره کل ورزش به این موضوع توجه می کند.

وی انتخابات در مجمع عمومی هیات های ورزشی را دمکراسی با انتخاب آگاهانه و اصلح دانست و گفت: پیشرفت و توسعه ورزش به انتخاب درست بر اساس قوانین و مقررات انتخابات در مجمع عمومی هیات های ورزشی است.

حسین زادگان توضیح داد: البته اداره کل ورزش و جوانان علاوه بر رصد برنامه های هیات های ورزشی به عملیاتی شدن برنامه های روسای هیات ها توجه می کند.

**مازندران موثر در ورزش قهرمانی ژیمناستیک ایران

اسماعیل ادهمی دبیر فدراسیون ژیمناستیک نیز در این مجمع از مازندران به عنوان یک استان مهم این رشته ورزشی در کشور نام برد و گفت:ژیمناستیک کاران استان در مسابقات داخلی و خارجی برای نظام جمهوری اسلامی مدال آور هستند.

وی اشاره به وجود 12 هزار نفر ژیمناستیک کار استان مازندران که رتبه دوم کشور را دارد ، اضافه کرد: مربیان مازندران نیز در ژینماستیک کشور موثر هستند.

ادهمی توضیح داد:کیفی سازی اهداف اصلی فدراسیون ژیمناستیک است و امروز برنامه های مختلفی برای کیفی سازی این رشته ورزشی تهیه و در حال اجرا است.

وی به برگزاری 6 دوره مسابقه قهرمانی ژیمناستیک کشور اشاره کرد و بیان داشت: امروز اردوهای تیم ملی ژیمناستیک را به صورت جدی برگزار کنیم .

ادهمی خاطر نشان کرد: در مسابقات آسیایی اردیبهشت سال آینده تایلند با قدرت شرکت خواهیم کرد و تلاش برای گرفتن سهمیه المپیک 2020 توکیو را همواره مورد توجه قرار می دهیم.

45 رشته ورزشی با حدود 170 هزار نفر در رشته های ورزشی به صورت سازماندهی شده فعالیت دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :