آخرین عناوین

جمعه 26 آذر 1395-12:27 کد خبر:38131

5 ماه مانده به انتخابات شوراهای اسلامی انجام شد:

معارفه شهردار جدید سورک

با حضور نماینده ساری و میاندرود و جمعی از مسئولان، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی مازندران، شهردار جدید سورک معرفی شد.


به گزارش  خزرتیترخبر و به نقل از آوای خزر ، صبح امروز با حضور علی‌اصغر یوسف‎نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اداری میاندرود و با حضور فرهاد عسگری مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران و جمعی از شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی مازندران، مراسم تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهرداری سورک در سالن همایش هتل بادله برگزار شد.

در این مراسم، براساس حکم ربیع فلاح استاندار مازندران، ابوالفضل سبک‎روح تا پایان دوره چهارم فعالیت شوراهای اسلامی به‎عنوان شهردار سورک انتخاب و از خدمات عیسی ولیزاده شهردار قبلی این شهر تقدیر شد.

عیسی ولیزاده در مردادماه سالجاری از سمت خود استعفا داد و پس از قبول استعفای وی، ابوالفضل سبک ‎روح بعنوان سرپرست این شهرداری انتخاب شد و به دلیل فعالیتهای قابل قبولی که در این مدت انجام داد، استاندار مازندران او را به عنوان شهردار سورک معرفی کرد.

شهردار جدید سورک، پس از دریافت حکم خود، با تقدیر از همه افرادی که در پنج ماه گذشته در سه شیفت کاری با او همکاری داشتند، بر ادامه این همکاریها برای رفع مشکلات شهری تأکید کرد.

ابوالفضل سبک‎روح اظهار امیدواری کرد که با تلاش مسئولان بتواند شهر سورک را به جایگاه واقعی بعنوان مرکز شهرستان میاندرود برساند و اقدامات انجام‎شده در شهر بگونه‌ای باشد که شرمنده شهدا و خانواده‎های شهدا نباشند.

براساس این گزارش،در این جلسه علی اصغر یوسف نژاد عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور پیرامون انتخابات سال آینده شوراهای اسلامی گفت: اجازه رد صلاحیت غیرقانونی کاندیداها را نخواهم داد  و از کسانی که به صورت غیرقانونی رد صلاحیت شوند دفاع خواهم کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :