آخرین عناوین

جمعه 26 آذر 1395-12:46 کد خبر:38133

با وجود تبلیغات گسترده انجام گرفت:

لغو همایش توسعه غرب مازندران

در حالی که از ابتدای هفته جاری تبلیغات همایش توسعه غرب مازندران انجام شده بود، ناگهان در فاصله ۳۶ ساعت مانده به برگزاری مراسم، این همایش لغو شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، در حالی که از مدتی پیش تبلیغات گسترده‌ای برای برگزاری همایشی با عنوان "توسعه غرب مازندران” در سطح منطقه انجام شده بود، ناگهان و در فاصله ۳۶ ساعت مانده به برگزاری آن اخباری مبنی بر لغو آن به گوش می‌رسد.

اگر چه تاکنون در مورد علت این مسأله خبری رسمی منتشر نشده است، اما برخی شایعات در فضای مجازی حاکی از دخالت استانداری مازندران در لغو این همایش است.

به محض انتشار این شایعه در شبکه‌های مجازی، خبر دیگری از قول فرماندار چالوس در رسانه‌های مجازی به صورت غیررسمی منتشر شد که در آن فرماندار چالوس نسبت به این شایعه واکنش نشان داده است.

بر اساس آنچه این خبر آمده است، فرماندار چالوس با رد شایعه دخالت استانداری در این مسأله، از لغو همایش به درخواست فرمانداری چالوس خبر داد و بدون اشاره به دلیل این کار گفت: با توجه به شرایط و موقعیت کنونی توصیه شد تا مسئولان برگزاری همایش فوق این همایش را به زمان دیگری در آینده نزدیک موکول کنند.

البته این مطلب نیز در رسانه‌های غیررسمی منتشر شده است و هنوز از درستی آن اطلاعی در دست نیست.

با وجود همه این موارد، آنچه در این میان باید مورد توجه قرار گیرد، موضوع لغو همایش در زمان کوتاهی پیش از مراسم است، در حالی که از ابتدای هفته تبلیغات محیطی و مجازی برنامه انجام شده است و حتی از نمایندگان غرب مازندران به عنوان شرکت‌کنندگان در آن یاد شده است، در صورتی که امکان برگزاری وجود نداشت، پیش از اینها باید خبر لغو آن منتشر می‌شد.

از سوی دیگر نوع برگزاری همایش و اهداف آن است؛ در حالی که در برگزاری همایش "ستاد حامیان توسعه غرب مازندران” را برگزار کننده آن معرفی کرده‌اند، هیچ یک از دستگاه‌ها و نهادها و یا حتی سازمان‌های مردم‌نهاد مسئولیت ان را بر عهده ندارند.

در مورد هدف همایش نیز اخباری ضد و نقیض به گوش می‌رسد؛ برخی فعالیت در راستای تبدیل منطقه غرب مازندران به استان مستقل را به عنوان هدف آن برشمرده‌اند و عده‌ای دیگر هم فعالیت انتخاباتی برای حضور در دوره آتی انتخابات شورای شهر را دلیل آن دانسته‌اند؛ در هر صورت هدف رسمی همایش از سوی برگزارکنندگان مردمی آن "توسعه غرب مازندران” منتشر شده است.

حال باید منتظر واکنش‌های منطقه‌ای و استانی نسبت به لغو این برنامه در روزهای آتی بود و باید دید این آینده نزدیک چه زمانی فرا می‌رسد و آیا اصلاً ادامه حیات "ستاد حامیان توسعه غرب مازندران” امکان‌پذیر هست یا خیر؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :