آخرین عناوین

يکشنبه 28 آذر 1395-16:17 کد خبر:38156

مدیرکل دامپزشکی مازندران خبر داد:

تأیید شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در مازندران/ممنوعیت خرید و فروش مرغ زنده

مدیرکل دامپزشکی مازندران از تأیید خبر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در مازندران خبر داد و گفت: تا اطلاع ثانوی خرید و فروش پرندگان ممنوع است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حسین رضوانی اظهار کرد: نمونه‎هایی از پرندگان تلف‎شده اعم از خانگی و مهاجر داشتیم که پس از بررسی و نمونه‎گیری‎هایی انجام‎شده، بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در آنها تأیید شده است.

وی افزود: از شهروندان مازندرانی درخواست می‎شود که تا اطلاع ثانوی از خرید و عرضه پرندگان زنده خودداری و گوشت مورد نیاز را از فروشگاه‎ها تهیه کنند.

براساس این گزارش،سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر شیوع هیچ نوع آنفلوآنزایی در مراکز زیر پوشش این دانشگاه نداشتیم.

محمد سلطان‎تویه بیان کرد:از ابتدای پاییز، تمامی مراکز درمانی و پرسنل آن نسبت به کیفیت مواجهه با انواع آنفلوانزاها در مراجعان مشکوک به این بیماری آمادگی کامل را کسب کرده‎اند، افزود: اطلاع‎رسانی ازز طریق مراکز و خانه‎های بهداشت نیز برای پیشگیری از این نوع بیماری انجام گرفته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • مرغدار بابلي
    دوشنبه 29 آذر 1395-13:37


    تيتر تاييد شيوع چنانچه با علم و آگاهي انتخاب شده باشد نشان از عمق خطر و فاجعه پيش رو خواهد داشت و چنانچه بدون مطالعه اين عنوان در مصاحبه آمده بايد به بي تجربگي وجو گير شدن مصاحبه شونده پي برد .خدا آخر و عاقبت مارو ختم به خير كند