آخرین عناوین

يکشنبه 28 آذر 1395-16:18 کد خبر:38157

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

بررسی پرونده مرگ مادر باردار ساروی به اتمام رسید/ اعلام نتایج اواخر هفته

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بررسی پرونده مرگ مادر باردار ساروی به اتمام رسید و نتایج آن آخر هفته اعلام می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، علی عباسی در ارتباط با آخرین اقدامات انجام شده بر روی پرونده مرگ مادر باردار ساروی در یکی از مراکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: اقدامات کارشناسی این پرونده به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: علت مرگ مشخص شد و نتایج آن آخر هفته در اختیار مراکز قانونی داری صلاحیت اعلام می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در ارتباط با پرونده مرگ علی روحی کارگر آملی در همان مرکز وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز گفت: کالبد شکافی علت مرگ در این مرکز انجام شده است.

وی اضافه کرد: بررسی علت مرگ این فرد نیز از طریق مراجع قانونی در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت که در حال بررسی علت فوت این فرد هستیم.

براساس این گزارش، مادر باردار ساروی که برای زایمان به یکی از مراکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی استان مراجعه کرده بود پس از زایمان فوت کرد.

برادر فرد فوت شده علت را کم‌کاری بخش درمانی عنوان کرد و اطلاعاتی در این ارتباط در اختیار رسانه‌ها قرار داد، پس از آن رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با رسانه‌ها خودش را در مقابل همه بیماران مسئول دانست و اعلام کرد؛ وظیفه داریم شفاف‌سازی کنیم که علت مرگ بیمار چه بوده است لذا موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد.

میثاق شفیع‌زاد خاطرنشان کرد: کمیته فنی و بررسی در این زمینه تشکیل شده و در بررسی‌ها با توجه به پرخطر بودن بارداری موضوع به پزشکی قانونی برای تکمیل اطلاعات داده شده است اما هنوز جواب این پرونده از پزشکی قانونی نیامده و علت موضوع معلوم نشده است.

دیگر پرونده‌ای که از این مرکز آموزشی درمانی به پزشکی قانونی استان مازندران ارجاع داده شد، مربوط به مرگ جوان آملی در این مرکز بود که این پرونده در حال بررسی است.

اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ارتباط با نتایج بررسی‌ها اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد باید در روزهای آینده منتظر بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :