آخرین عناوین

سه شنبه 30 آذر 1395-10:36 کد خبر:38187

فرمانده انتظامی بابل خبر داد:

قاتل بابلی کمتر از نیم‌ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر شد

فرمانده انتظامی بابل گفت: مأموران با عکس‌العمل سریع و غافلگیرانه متهم به قتل را که قصد فرار داشت، در کمتر از نیم‌ساعت در صحنه جنایت دستگیر کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، سیدمحسن جعفری از شناسایی و دستگیری قاتلی که به‌علت اختلافات خانوادگی برادرزنش را با سلاح شکاری به قتل رساند، خبر داد و اظهار کرد: ساعت 9 صبح روز وشنبه 29 آذرماه امسال در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تیراندازی منجر به قتل در میدان ولایت جنب اداره ثبت اسناد، مأموران انتظامی کلانتری 13 به محل حادثه عزیمت کردند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل وقوع جنایت در بررسی‌های اولیه دریافتند فردی به نام «ح ـ ن» با یک قبضه سلاح شکاری فردی به نام «الف ـ گ» را که برادرزنش بوده مورد اصابت قرار داد.

فرمانده انتظامی بابل بیان کرد: مأموران با عکس‌العمل سریع و غافلگیرانه متهم به قتل را که با یک دستگاه خودروی سواری پراید قصد فرار داشت، در کم‌تر از نیم‌ساعت در صحنه جنایت دستگیر کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مأموران با انجام تحقیقات و بازجویی از متهم دریافتند، قاتل به‌علت اختلافات خانوادگی قبلی با مقتول این فرد را با سلاح شکاری از پا درآورد.

جعفری در پایان گفت: تحقیقات تکمیلی در این ارتباط همچنان ادامه دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :