آخرین عناوین

سه شنبه 30 آذر 1395-17:1 کد خبر:38190

رئیس شورای اسلامی کترای تنکابن خبر داد:

کابل مخابرات در تنکابن قطع شد! / دردسر برای بازاریان

رئیس شورای اسلامی کترای تنکابن گفت: کابل مخابرات در ضلع غربی بازار کترا بخش نشتارود از روز گذشته قطع شده و بازاریان را دچار مشکل کرده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، شهرام عبدالرسولی امروز با بیان اینکه دهستان کترا در بخش نشتارود مرکز 18 روستا است که مردم این روستاها برای خرید به بازار کترا مراجعه می‌کنند، اظهار کرد: از روز گذشته تاکنون کابل مخابرات در ضلع غربی بازار کترا قطع شده است.

وی افزود: این موضوع سبب قطع تلفن و کارت‌خوان‌های بازار شده است و بازاریان برای فروش محصولات‌شان با مشکل مواجه هستند.

رئیس شورای اسلامی کترای تنکابن با بیان اینکه با پیگیری‌های دهیاری و پیگیری‌هایی که از طریق حراست فرمانداری و بخشداری انجام داده‌ایم تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است، تصریح کرد: کارکنان مخابرات آمدند کارشناسی کردند و فقط بهانه آوردند که مرکز مخابرات تنکابن باید به ما کابل دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: به‌دلیل ندادن 50 متر کابل باعث بی‌نظمی در بازار شدند و صدای اعتراض کاسبان و مردم را در آوردند.

عبدالرسولی با اشاره به در پیش بودن شب یلدا و امیدواری بازاریان برای فروش محصولات‌شان اضافه کرد: کم‌کاری مخابرات و همکاری نکردن آنها موجب شد تا مردم و کاسبان بازار کترا نسبت به این مسئله گلایه‌مند شوند.

وی با بیان اینکه باید صدای اعتراض مردم به گوش مسئولان برسد، گفت: امیدواریم در اندک زمان باقی مانده به بزرگ‌ترین شب سال برای برطرف کردن این مشکل اقدامی از سوی مسئولان صورت گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :