آخرین عناوین

چهارشنبه 1 دی 1395-6:54 کد خبر:38196

مدیر امور آبفاشهری سوادکوه خبر داد:

اصلاح انشعابات فرسوده و توسعه شبکه آبرسانی سوادکوه

مدیر امور آبفاشهری سوادکوه گفت:با اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی و استاندارد سازی انشعابات فرسوده از هدر رفت 20 لیتر آب در ثانیه جلوگیری شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، مدیر امور آبفاشهری سوادکوه گفت: با اصلاح  و توسعه شبکه آبرسانی و تعویض و استاندارد سازی انشعابات فرسوده و نیز ترمیم شکستگی خط انتقال چشمه هلی خامن، طی یک ماه اخیر، از هدر رفت 20 لیتر آب در ثانیه در شهرهای سوادکوه جلوگیری شد.

براساس این گزارش، محمدرضا اسماعیلی افرا افزود:2هزار و 460متر اصلاح و توسعه شبکه و استاندارد سازی و تعویض 136 فقره انشعاب فرسوده در شهرهای زیراب، پل سفید و آلاشت انجام شد که در مجموع از هدر رفت 10 لیتر آب در این مناطق جلوگیری به عمل آمد.

وی، به شکستگی خط انتقال چشمه هلی خامن به آلاشت در عمق 100 متری دره طی عملیات راه سازی اشاره و تصریح کرد: با تلاش کارکنان امور آبفاسوادکوه  این شکستگی در دو نقطه ترمیم شدکه در پی آن از هدر رفت 10 لیتر بر ثانیه آب شرب جلوگیری به عمل آمد.

وی، از شست وشوی مخازن آب شرب زیراب به منظور ارتقای کیفی آب شرب مشترکین این شهر خبر داد و گفت: عملیات شست و شو و گندزدایی 4 باب مخزن ذخیره به ظرفیت 450 متر مکعب در شهر آلاشت انجام شد.

مدیر امور آبفاشهری سوادکوه، با بیان اینکه این عملیات در شهر زیراب نیز اجرا شد تصریح کرد: شست و شوی مخازن آب پل سفید نیز انجام می شود.

اسماعیلی افرا ادامه داد: درمجموع عملیات شست و شوی مخزن در امور آبفاشهری سوادکوه یک ماه به طول می انجامد.

گفتنی است امور آبفاشهری سوادکوه 12 هزار مشترک دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :