آخرین عناوین

چهارشنبه 1 دی 1395-9:50 کد خبر:38200

انتقاد مدیرکل اطلاعات مازندران از بی‌تدبیری ها:

صدای مدیرکل اطلاعات مازندران هم از بی‌تدبیری مسئولان وزارت نیرو درآمد

مدیرکل اطلاعات مازندران گفت: هنوز مردم مازندران در گرفتن خدمات عمومی به ‌ویژه آب و گاز با مشکل مواجه هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، حسین سبحانی در جمع شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با تأکید بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های خدمات عمومی استان از جمله آب، برق، گاز و راه اظهار کرد: هنوز مردم مازندران در گرفتن خدمات عمومی به ‌ویژه آب و گاز با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: اجرای طرح انتقال گاز دامغان به ساری باید مورد توجه جدی‌تر مسئولان دولتی قرار بگیرد تا مشکل قطعی و کمبود گاز در مازندران رفع شود.

مدیرکل اطلاعات مازندران همچنین به مشکلات زیرساختی برق و آب استان اشاره کرد و ادامه داد: هر چند در سه سال فعالیت دولت یازدهم توجه خاصی به مازندران شده است اما باید برای حل مشکلات استان، نگاه ملی مسئولان را بیشتر داشته باشیم.

مدیرکل اطلاعات مازندران رابطه اداره‌ کل اطلاعات مازندران را با ائمه جمعه مطلوب ارزیابی کرد و گفت:با توجه به اهمیت حوزه فرهنگی، باید بیشتر مراقب فضای مجازی ضدفرهنگی و ضداسلامی در استان باشیم.

این مسئول به وجود ناهنجاری‌های اخلاقی در فضای سایبری اشاره کرد و افزود: باید با فعالیت‌های ایجابی، این مشکل را حل و فصل کرد.

مدیرکل اطلاعات مازندران گفت: هنوز بهره‌ برداری جناحی و سیاسی برای جدایی غرب استان توسط برخی‌ها فریاد زده می‌شود و لازم است به مطالبات به حق مردم در تمامی نقاط استان توجه شود تا واگرایی غرب استان به‌عنوان یک زخم کهنه بار دیگر مطرح نشود.

این مسؤول با بیان اینکه در سه سال اخیر شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران سالم در استان فراهم شده است، تصریح کرد: ائمه جمعه از تربیون نماز جمعه برای تشویق بیشتر سرمایه‌ گذاران در استان استفاده کنند.

سبحانی ترویج بیمه محصولات کشاورزی را مهم دانست و درعین حال افزود: اکنون استقبال بیمه زمین و محصولات کشاورزی در استان ضعیف است.

وی بیان کرد: ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه اهمیت بیمه محصولات کشاورزی و سرمایه‌ گذاری سالم بخش خصوصی را اطلاع‌رسانی و ترویج کنند.

مدیرکل اطلاعات مازندران در پایان تأکید کرد: امروز کمتر از 7 درصد زمین و محصولات کشاورزی مازندران بیمه است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :