آخرین عناوین

پنجشنبه 2 دی 1395-17:23 کد خبر:38219

ناتوانی مدیران ارشد و نمایندگان مازندران در تعیین یک مدیر:

بزرگترین فروشگاه اقتصادی مازندران مدیر ندارد

بزرگترین فروشگاه زنجیره ای و اقتصادی مازندران مدیر و سرپرست ندارد.


به گزارش خزرتیترخبر، حدود یک سال و اندی قبل در پی ناتوانی و ضعف مسئولان مازندران یکی از مدیران توانای مازندران جای خود را به یک مدیر غیربومی و ضعیف سپرد.

یحیایی که از مدیران موفق و از کارمندان وزارت کشور و استانداری مازندران بود، به مدت چندین سال مدیریت فروشگاه های زنجیره ای رفاه مازندران را برعهده داشت، که با توجه به تجربه اقتصادی در واحد تعزیرات آرد و نان توانسته بود نسبت به پیشرفت و توسعه و افزایش شعبات و موفقیت رفاه مازندران اقدام نماید.

اما به علت مدیریت ضعیف مسئولین استانداری و نمایندگان پرادعا متاسفانه یک نیروی غیربومی و ضعیف به جای وی به مازندران منتقل و به سمت مدیر فروشگاه های رفاه مازندران منصوب شده بود، که متاسفانه در کمتر از دو سال تغییر و از استان مازندران رفت.

برپایه این گزارش، چندی است که این فروشگاه زنجیره ای بزرگ فاقد یک مدیر توانا و بخصوص بومی می باشد، که امیدواریم حداقل نمایندگان پرادعای فعلی مجلس مازندران با توجه به اینکه مازندران استانی گردشگر پذیر است با رایزنی و اعمال قدرت و نفوذ، یک متخصص بومی توانا و اقتصاددان را بر مسند مدیریت این فروشگاه بزرگ بگمارند.

آخرین شنیده ها حاکی از آن می باشد که مسئولین رفاه کشور تصمیم به انتصاب یک مدیر غیر بومی دیگر برای این فروشگاه در مازندران گرفته اند که باید از هم اکنون به حال نمایندگان پر ادعا و استاندار و مسئولین استانداری تاسف خورد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :