آخرین عناوین

جمعه 3 دی 1395-11:0 کد خبر:38220

فرماندار بهشهر اعلام کرد:

تجمع مخالفان الحاق گرجی‌محله به رستم‌کلا/ مصوبه الحاق تغییر نمی‌کند

جمعی از مخالفان الحاق روستای گرجی‌محله بهشهر به رستم‌کلا، در پی این مصوبه تجمع کردند و خواستار پیگیری اعتراض‌های خود شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، عصر پنج شنبه جمعی از اهالی منطقه گرجی‌محله بهشهر در اعتراض به الحاق این منطقه به شهر رستم‌کلا شهرستان بهشهر که براساس مصوبه شورای عالی شهرسازی به تصویب رسیده بود، تجمع کردند و خواستار پیگیری خواسته خود شدند.

سید خالق سجادی فرماندار بهشهر نیز در این باره گفت: اعضای دوره سوم شورای اسلامی گرجی‌محله درخواستی مبنی بر الحاق این روستا به شهر رستم‌کلا داشتند و این موضوع در شورای عالی شهرسازی بررسی و به تصویب رسید اما در آن سال نیز مقاومت‌هایی صورت گرفته بود و شرایط نیز برای اجرای مصوبه مهیا نبود، اکنون نیز که در آستانه اجرای این مصوبه، بار دیگر شاهد اقدامات غیرقانونی هستیم.

وی با بیان اینکه تجمعات چند روز گذشته در روستای گرجی‎محله غیرقانونی است، افزود: عوامل این تجمعات شناسایی شدند، با آنها گفت‌وگو و هشدارهای لازم را نیز به آنها اعلام کردیم.

فرماندار بهشهر گفت: اکنون برخی از اعضای شورای اسلامی گرجی‎محله مخالف الحاق این روستا به شهر رستم‌کلا هستند، در حالی‌که این الحاق مصوبه دولت، قابل اجرا و غیرقابل تغییر است.

سجادی در پایان گفت: با برهم‎زنندگان نظم و امنیت و افرادی که مخل آرامش سیاسی و اجتماعی هستند، برخورد قانونی می‎شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • حامد
    چهارشنبه 4 اسفند 1395-23:35


    آقای فرماندار در مقابل اراده مردم هر چیز پوچ و بی دلیل مردود میباشد اعتراض مردم فقط بخاطر توهینی بود که به‌ شعور مردم شده بود عده ای بخاطر منفعت طلبی دنبال الحاق گرجی محله بودند و مردم مخالف الحاقذبودند