آخرین عناوین

جمعه 3 دی 1395-16:59 کد خبر:38225

گلایه امام جمعه بابل در خطبه‌های نماز جمعه:

خبرهای بدی از شورای شهر بابل می‌شنوم / بعضی از اعضای شورا چهره شهر را مخدوش می‌کنند

خبرهای بدی از شورای شهر بابل می‌شنوم، نگاه مردم شهرهای دیگر را به این خطه عوض نکنید، اگر خیری از شما به مردم نمی‌رسد شر هم نرسانید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، امام جمعه بابل گفت: بعضی از اعضای شورای شهر بابل با انتشار اخبار درون‌سازمانی چهره این شهر را در رسانه‌ها مخدوش می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه بابل، اظهار کرد: خبرهای بدی از شورای اسلامی شهر بابل می‌شنوم، مردم از جریان‌های اخیر که در شورای اسلامی شهر بابل اتفاق می‌افتد گلایه‌مند هستند، اخبار ناراحت‌کننده‌ای است که جر و بحث‌ها و جملات زشت رد و بدل شده در این جلسات به بیرون منتشر می‌شود و رسانه‌ای کردن آن جلسات جزء خسارت در بیرون اثری ندارد.

 وی خطاب به اعضای شورای شهر با اشاره به اینکه نگاه مردم شهرهای دیگر را به این خطه عوض نکنید، افزود: اگر خیری از شما به مردم نمی‌رسد شر هم نرسانید، اگر راه خود را عوض نکنید و این رفتارهای قبیح ادامه پیدا کند این مردم برخورد دیگری با شما می‌کنند شما هم همگام با شهرداری به خدمت‌گزاری بپردازید.

 امام جمعه بابل با اشاره به اینکه آثار تلاش‌ها و خدماتی که در شهرداری برای خدمت به مردم انجام می‌شود قابل مشاهده است، تصریح کرد: باید تلاش شود که خدمات بهتر و مناسب‌تری به این مردم شریف شود.

 این مسئول خطاب به اعضای شورای شهر بابل، خاطرنشان کرد: حریم این شهر را بشناسید، شما با آرای مردم انتخاب شدید و منتسب به این شهر هستید نباید چهره این شهرستان در اذهان مردم کشور خراب شود.

 روحانی بیان کرد: نباید این رفتارهای کریه و زشت ادامه پیدا کند تا بیش از این مردم درگیر این مسائل نشوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :