آخرین عناوین

شنبه 7 تير 1393-23:4 کد خبر:384

فرمانده انتظامی استان مازندران:

برخورد با ویلاهای اجاره ای متخلف

فرمانده انتظامی مازندران در ادامه از برخورد پلیس با بنگاه‌داران و مغازه‌داران غیرمجاز در کنار سواحل خبر داد و گفت: جلوی اجاره ویلا برای کارهای خلاف و غیرقانونی در کنار دریا گرفته می‌شود.


 به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مسعود جعفری‌نسب امشب در مراسم افتتاح قرارگاه فرماندهی انتظامی استان مازندران در سواحل شهرستان ساری اظهار داشت: پلیس مازندران تلاش ارزشمندی را از ابتدای آغاز طرح تابستانه و 15 روز زودتر از سایر دستگاه‌های در کنار دریا آغاز کرد.

وی با اشاره به مسافرخیز بودن استان مازندران و حضور فراوان مسافران در این استان، تصریح کرد: پلیس وظیفه دارد امنیت مسافران را در مازندران فراهم کند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تقسیم وظایف نیروی انتظامی در کنار دریا گفت: مسئولان دریابانی مسئولیت ساماندهی قایق‌ها و جت‌اسکی‌ها و نیز جلوگیری از غرق شدن افراد در داخل دریا را برعهده دارند و تلاش می‌کنند در طرح‌های دریا غرقی نداشته باشیم.

این مسئول با اعلام اینکه یکی از وظایف نیروی انتظامی تامین امنیت برای افرادی که از ساحل استفاده می‌کنند، است، افزود: پلیس در بستر دریا وظیفه محافظت افراد در برابر سارقان را برعهده دارد و تلاش داریم که از مزاحمت افراد سارق برای خانواده‌‌ها جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه اجازه عربده‌کشی و اقدام خلاف شرع در کنار دریا به افراد متخلف داده نمی‌شود، ادامه داد: مردم نباید هزینه بی‎بندوباری افراد را بپردازند و ماموران پلیس زمینه بهره‌برداری مناسب و بدون دغدغه مردم و مسافران از کنار دریا را فراهم می‌کنند.

این مسئول با اعلام اینکه پلیس با افراد ولگرد با بدترین وضع برخورد می‌کند، یادآور شد: یکی از اقدامات پلیس جلوگیری از بی‌حجابی و بی‌عفتی در جامعه است.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: کسی که حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کند خودش باید برخی مزاحمت‌ها را تحمل کند و کسانی که در جامعه پوشیده نیستند برخی مزاحمت‌ها به سمت آنها کشیده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در کنار دریا گفت: اجرای کار فرهنگی مناسب در کنار دریا ضروری است و ما هم به اجرای کار فرهنگی اثرگذار اعتقاد داریم.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه با اجرای کار فرهنگی مناسب در کنار دریا نیاز به حضور نیروی انتظامی در کنار سواحل نیست، خاطرنشان کرد: به دنبال امنیتی کردن سواحل دریا نیستیم ولی با افرادی که برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند باید برخورد جدی انجام شود.

فرمانده انتظامی مازندران در ادامه از برخورد پلیس با بنگاه‌داران و مغازه‌داران غیرمجاز در کنار سواحل خبر داد و گفت: جلوی اجاره ویلا برای کارهای خلاف و غیرقانونی در کنار دریا گرفته می‌شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :