آخرین عناوین

شنبه 7 تير 1393-23:12 کد خبر:385

فرمانده انتظامی ساری:

بهره برداری بیشتر از دریا با امنیت بیشتر مهیا می شود

فرمانده امنتظامی مرکز استان گفت: بهره برداری بیشتر از سواحل و دریا ،با امنیت بیشتر مهیا می شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، یارعلی نیازی در مراسم بهره‌برداری از قرارگاه فرماندهی انتظامی مازندران در سواحل شهرستان ساری اظهار داشت: با ایجاد این قرارگاه فعالیت فرماندهی انتظامی در کنار دریا برای امنیت مسافران و گردشگران بیشتر می‌شود و مسئول ارشد انتظامی استان مازندران بر عملکرد پلیس در کنار سواحل استان نظارت بیشتری اعمال می‌کند.

وی تصریح کرد: برخورد با اراذل و اوباش در کنار دریا تشدید می‌شود و تلاش داریم که با ایجاد این قرارگاه همه حرکات کسانی که سعی دارند امنیت جامعه را به مخاطر بیاندازند برخورد جدی‌تر شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به استقبال مناسب گردشگران از سواحل استان مازندران، ایجاد قرارگاه فرماندهی انتظامی را ضروری برشمرد و گفت: این قرارگاه در مدت کوتاهی با هزینه 40 میلیون تومان به بهره‌‌برداری رسید و ارزش اقدامات انجام شده این طرح 90 میلیون تومان است.

وی خواستار همکاری مردم و مسئولان برای ایجاد امنیت در کنار دریا شد و گفت: با ایجاد امنیت شرایط مطلوب بهره‌برداری از دریا برای همه فراهم می‌شود.

نیازی اضافه کرد: حضور پلیس در کنار دریا برای بهره‌برداری مناسب مردم از دریا است و باید تلاش کنیم که بهره‌برداری مناسب از دریا در استان و شهرستان انجام شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :